Bence yaratılan her şey şahane.. Canlıların kendisi zaten mucizenin vücut bulmuş hali.. Fakat sanırım beni en çok etkileyen şey doğum anıdır.. Hastanede çalıştığım dönem bir çok doğuma girdim ve bu çok şahane bir olay.. Bebeğin annesinin karnından çıkarılması ve kucağına verilmesi muhteşem bir olay.. Bir insanın kendi bedeninde başka bir bedene hayat vermesi tarifi olmayan bir duygu bana göre.. Keyifli günler..
Yeşilliklerle kaplı ve sadece ağaçlardan oluşan yollar için bu şekilde düşünüyorum galiba. Ve tam tersi sonbahar mevsiminde oluşan kahverengi, turuncu tonları olan ağaçlar ve dökülen yaparaklar da aynı şekilde, tablo gibi gelen görüntüler bunlar bana...🍂