3 aydır annemlerdeyim diye eşim boşanma davası açmaya karar vermiş, hakkı var mı böyle bir şeye?

Ne olmuş yazı köyümde geçirmek istemişsem insan karısına böyle saçma sebepten boşanma davası açarmı arkadaşlar.

Gelmene gerek yok orada kal çocukların ikisi sen de kalsın büyüğü yurda ver dedi

Delirmiş mi yediği bir şey mi çarpmış sizce 😭😭😭çok ağlıyorum oysa eve yeni koltuk takımı almıştık daha doğru düzgün oturamadım onların üzerinde.

Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu silcem vitrine taşımayınız...
3 aydır annemlerdeyim diye eşim boşanma davası açmaya karar vermiş, hakkı var mı böyle bir şeye?
Cevapla