Arkadaşıma çok değer veriyorum ama o galiba bana değer vermiyor?

Arkadaşımla 5 aydır görüşüyoruz ve kendisini çok seviyorum en yakın ve tek arkadaşım o , ama onun tek arkadaşı ben değilim galiba... biz onunla 4 yıl önce aynı okuldaydik ben okuldan ayrildim varılamaz sebebimde onun yüzünden kısaca ve onunla görüşmedim oda beni aramadı sormadi ben hep ona ulaşmaya calisdim merak ediyordum değer veriyorum çünkü neyse geçen aylarda bana isdek attı ve konuşmaya başladık sürekli görüşüyoruz ve video resim çekiyoruz ama paylaşmaya izin vermiyor... neyse başka bi arkadaşıyla bulunduğunda o Arkadaşı privinde video paylaşmış yakın arkadaşımla ben de kıskandım açıkçası ve ona söylediğimde benle neden paylaşmıyorsun 4 ayda en fazla 4 tane resim paylaşmiisizdir ona sorduğumda benle neden paylasmiyorsun diye sen benden habersiz ifsami çekiyorsun ve sen çekiyorsun güzel değil falan dedi o paylaşan kız hakkindada bana söylediği şeyler Dr şunlar, çok kendini beğenmiş hep kendini övüyor nasıl kurtulurum bu kızdan sadece sevdiği çocuk hakkında konuşuyoruz onunla benim sevdiğim cocugun arkadaşıyla eski sevgili diiye falan bi hafta sonradabulusup kızla video paylaşıyor:) sizce napmam lazım
Arkadaşıma çok değer veriyorum ama o galiba bana değer vermiyor?
Cevapla