Arkadaşıma değer veriyorum ama aynısını o bana vermiyor sanırım?

arkadaşlarıma gerektiğinde fazla değer veriyorum sanırım yeni farkına varıyorum bunun mesela onları mutlu ettikçe bende mutlu oluyorum ama sonra istemsiz bir hüzün çöküyor üstüme sanki dertlerin tüm ağırlığını ben taşıyormuşumcasına bundan vazgeçmek istiyorum ama bir yanım eksik kalır diye korkuyorum onlar üzülünce bende üzülüyorum ve hep mutlu olsunlar istiyorum aynı zamanda bugünlerde daha yakın olduğu biri var ve bu beni üzüyor kırılıyorum ve sanırım kıskanıyorum):
Arkadaşıma değer veriyorum ama aynısını o bana vermiyor sanırım?
Cevapla