Sevgilim arkadaşlarına benden fazla değer veriyor. Beni sevmiyor mu?

Sevgilimin yakın olduğu pek fazla arkadaşı yok ancak genellikle arkadaşlarına ve özellikle bir arkadaşına (kız) benden çok daha fazla değer veriyor.
-benle yazışırken/konuşurken herhangi bir arkadaşı aradığında veya yazdığında benle konuşmayı bırakıp arkadaşıyla konuşmaya başlıyor

-Arkadaşlarıyla beraberken mesajlarımı görüp görmemezlikten geliyor

-Bana sürekli arkadaşlarıyla ilgili veya arkadaşlarının sevgilileriyle ilgili şeylerden bahsediyor.

-Kötü hissettiğim zamanlarda, kötü hissettiğimin farkında olmasına rağmen yine arkadaşlarıyla konuşuyor.

-Ben ilgi manyağı biri değilim sadece sanki beni sevmiyormuş gibi hissettiriyor

Not: Bu konu hakkında henüz bir şey söylemedim

Sevgilim arkadaşlarına benden fazla değer veriyor. Beni sevmiyor mu?
Cevapla