Sevgilimin yakın olduğu pek fazla arkadaşı yok ancak genellikle arkadaşlarına ve özellikle bir arkadaşına (kız) benden çok daha fazla değer veriyor.
-benle yazışırken/konuşurken herhangi bir arkadaşı aradığında veya yazdığında benle konuşmayı bırakıp arkadaşıyla konuşmaya başlıyor
-Arkadaşlarıyla beraberken mesajlarımı görüp görmemezlikten geliyor
-Bana sürekli arkadaşlarıyla ilgili veya arkadaşlarının sevgilileriyle ilgili şeylerden bahsediyor.
-Kötü hissettiğim zamanlarda, kötü hissettiğimin farkında olmasına rağmen yine arkadaşlarıyla konuşuyor.
-Ben ilgi manyağı biri değilim sadece sanki beni sevmiyormuş gibi hissettiriyor
Not: Bu konu hakkında henüz bir şey söylemedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer