Huzursuz ailede büyüyen var mı?

Evet 27 yaşındayım ve halen ailemle kalıyorum çocukluğumdan bu yana huzursuz ailede büyüdüm... Sebebi ise akrabalar yüzünden iyi niyetli akrabalara sahip değiliz. Gerçekten neden iyilik yapmak varken kötülük için uğraşıyorlar anlamıyorum. Ve gerçekten benim ailemi huzursuz etmek için uğraşıyorlar ve bende buna izin vermiyorum lakin annem aşırı iyi niyetli onun kardeşinin bir tanesi aşırı art niyetli ve bunu göremiyor ailesine düşkün olduğu için. Ben bunlarla uğraşmak istemiyor evi ayırmak istiyorum zaten işten eve evden işe giden birisiyim ama genede ayrı eve çıkamıyorum annem üzülecek diye baya bir zorda kaldım. Artık gerçekten bunaldım kimseye kötülüğüm yok kötü sözüm yok ama artık kendimi zor tutuyorum bazı şeyler için.. her namazın ardından dua edip böyle insanları Allah'a havale ediyorum. Var mı benim gibi olan veya tavsiyesi olan?
Huzursuz ailede büyüyen var mı?
Cevapla