Merhaba arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim?

Arkadaşlar 2019 yılında başıma bir olay geldi metrobüsle yolculuk ettiğim esna da çok kalabalık olduğu için kadına çarptım oda benle tartışmaya başladı ve gitti şikayet etti iftira attı dedi bilmem orama burama ellemis falan bu kaç mahkeme oldu delil tanık bir şey olmadığı için hep erteleniyor işte 20 gün sonra tekrar mahkeme var bu sefer karar verecek mahkeme sizce ne sonuç çıkar ceza alır mıyım avukatta yeni tuttum sizce ne olur sonuç bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim...
Güncellemeler
+1 yıl
Bilgisi olan var mı
Merhaba arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim?
Cevapla