Onlar 60-65 yaşında. Ben 24. Evde tek çocuk ben varım ablam evli. Annemle babam tartışınca ben taraf tutmalı, birini savunmalı mıyım?
Ben sessiz kalıyorum. Bir süre sonra sakinlesiyorlar
Onlar 60-65 yaşında. Ben 24. Evde tek çocuk ben varım ablam evli. Annemle babam tartışınca ben taraf tutmalı, birini savunmalı mıyım?
Ben sessiz kalıyorum. Bir süre sonra sakinlesiyorlar
Girme araya sen. Ama normal vakitte onlara de ki; liseli ergen gibi saçma sapan sebeplerden tartışıp durmayın...
Hep diyorum aslında
Salatanin içinde neden soğan yokmuş
Cevap
2Cevap
Sessiz kal. Temas şiddet yoksa karışma.
Annem sen kızsın. Kızlar annesini savunur sen beni savunmuyorsun diyor
Al işte, bende bizimkiler sözlü tartıştıklarında karışınca ikisi bana dönüp sen karışmadiyo kabak bana patlıyor 😂🤣 Ne yapacağımızı şaşırdık anneler bir karar verin.
Ben birini savununca digerine üzülüyorum
İşte o kötü zaten diğer taraf kırılıyor küsüyor. En iyisi sessiz kalmak. Seni ilgilendiren konu değil evli onlar tartışırlar normal. Annenin sana savun demesi enteresan. Karışma boş ver
Doğru olan o
Susmak mı
Annem sen kızsın. Kızlar annesini savunur sen beni savunmuyorsun diyor
dahil olma
Annem sen kızsın. Kızlar annesini savunur sen beni savunmuyorsun diyor
arayı bulun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?