Kadin erkek eşitliğini savunanların tutarlı olduğunu düşünüyor musunuz?

Erkek ben karıma para vermem kendisi çalışsın deyip karısının çalışmasını istediği zaman çoğu kişi o adama saygı duyuyor eleştirmiyor ( eskiden karısından çalışmasını isteyen adama sonuçta iyi gözle bakılmazdi) ama çalışan kadın ben evde eşime hizmet etmek zorunda degilim deyip evde eşinden iş bölümü isteyince edepsiz kadın oluyor.

Verdiğim örnekte mağdur olan kadın olabilir ama aynı şekilde erkeğin de mağdur olduğu durumlar var.

Sonuç olarak ben eşitlik kavramının pratikte mümkün olduğunu düşünmüyorum. İki cins de eşitlik adı altında birbirinin üzerine binmeye çalışıyor.

Kadin erkek eşitliğini savunanların tutarlı olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla