Sürekli kıyasa tutulduğum insanlar başarısız olunca çok hoşuma gidiyor, bu yönümden utanmalı mıyım?

Yıllarca kuzenimle kıyaslandı o okuldan çıkar dershaneye giderdi ben eve gider yatardım şimdi o sınavda 1 milyonuncu oldu sürekli tıp okuyacağım diyen kız kazanamadı ben ise FTR kazandım. Ailem sağolsun beni her gece hüngür hüngür ağlattılar sonra örnek almamı istedikleri kız başarısız oldu

Sürekli kıyasa tutulduğum insanlar başarısız olunca çok hoşuma gidiyor, bu yönümden utanmalı mıyım?
Cevapla