İnsanları övüyorum sonra bir tarafları kalkıyor bu alışkanlığımı nasıl bırakırım?

Kendimde en nefret ettiğim özelliğim insanları sürekli övmek ama beni öven kimse yok bu huyumdan nasıl vazgeçerim sonrasa bana ego kasıyorlar
İnsanları övüyorum sonra bir tarafları kalkıyor bu alışkanlığımı nasıl bırakırım?
Cevapla