İnsanlara aşırı değer verme huyumdan nasıl vazgeçebilirim?

Arkadaşlar ben aşırı vicdanlı ve merhametli bir insanım. Defalarca insanlar tarafından manevi olarak kullanılmama rağmen yine de akıllanmadım. Hiçbir zaman verdiğim değerin karşılığını da göremedim. Neredeyse çeyrek asırlık yaşa geldim. Artık biraz olsun akıllanmak istiyorum. Ne yapabilirim? Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
İnsanlara aşırı değer verme huyumdan nasıl vazgeçebilirim?
Cevapla