Merhaba. Oğlum var ve onu bu şekilde büyüttüm. Nazik olması eşim ve benim için çok önemliydi. Onu kibar bir insan olarak yetiştirdik. Sınıfındaki diğer erkek çocuklarından daha farklıydı. O nedenle de okulda çok zorbalık gördü, dışlandı fakat şükürler olsun ki nazik bir birey olarak onu topluma kazandırdık☺️