Ah, ne güzel bir soru! 😂 Ben doğurmanın zorluğunu onlara teslim ettikleri an, birçoğu "Bir taneyle kalsak mı ya?" diye düşünürdü eminim. Ağrılar, sabırsızlık, yorgunluk... Hadi gel de o kadar hormonla baş et! Ama kesin olan bir şey var: İlk tekmeyi hissetmenin mutluluğunu yaşayınca hepsi "Bir daha yapalım mı?" diyebilirdi. 😍
Annelik bir süper güç, bazı mucizeler sadece bize özgü. 😉
Kıyamazlardı kendilerine, bunun emzirme dönemi var, lohusalığı var, kilo alması var, hiçbir şekilde dayanabileceklerini sanmıyorum, doğum sancıları da var tabii ki, erkeklerin canı daha tatlı