Her iki tarafında katkısıyla oluşuyor ne de olsa öşqdlspals
Bebeğinizi 9 ay karnınızda taşımak ister miydiniz?
Bebeğinizi 9 ay karnınızda taşımak ister miydiniz?


Eşimin yükünü sırtlanabilme imkanım olsaydı yapardım. Ama yanlış anlaşılma olmasın bebek için falan değil sırf eşim acı çekmesin diye yapardım
umarım doğumları sezeryan olur aksi felaket olurdu 😀😀😀
hahahha aynenn
Cevap
22Cevap
Bende hep bunuu söylüyorum bari erkekler 9 ay taşısaydılar 🤷♀️ beziydi gazıydı mamasıydı gerisini biz hallederdik 🤣
cok komik olurdu ya düşünsene aş eriyoruz asjdjksajdka
Ben taşımasını istemezdim. Hem bakabileceklerine inanmıyorum hem de görüntü olarak aşırı komik :d
Valla ben bile kendime yakıstıramıyorum erkekleri hiç düşünemedim djdjd
Kızz Tamamda Anlamadığım şu;Erkekler benek taşıyor Bilmem ne seksüeli filan. Nerden çıkıçsk o bebek. Petinden çıksa mal herif ölür zaten. Bi erkeğin bebek taşıması ne rezillik
Hayır istemezdim çok saçma bi soru ayrıca
Senin şakakların mi ağrıyor
Yo nalaka
Elin sürekli orada kardeşim
🤦🏻♀️
🤷♂️
@Matmazellz bana bunu demiştin 😂. Bana taşıttıracaktın kdldldldldşd
Taşırdım. Mantıken. Hamile kalabiliyorsam annelik içgüdüm olurdu 😃☺️
Hız sanmiyorum istemezler
Bebeğin hatrina sizi çekiyoruz onu da yaparsak sizinle kimsenin işi olmaz
Yoh yav ciddi misin
Bebek istemediği halde evlenenler var, herkes senin gibi iğrenç zihniyetli değil. Şimdi seks içindir onlar falan da dersin sen wmxjddmdjd
@sudesiyahseven aynen bebek haricinde mastürbasyon yerine tercih edenler de var
Öyle olsaydı aseksüeller evlenmezdi 🥰
@sudesiyahseven aile baskısı da olmasa onlar da evlenmez
Aseksüelin ne olduğunu bilseydin keşke 🥱 Gülünçsün bye
@sudesiyahseven bilmediğimi nerden biliyorsun fal mı baktın. neyse çekilebilirsin. bay.
Bilseydin bunun baskıyla olmadığını ve içten geldiğini, onların bile evlendiğine göre, evliliğin sadece bu yüzden olmadığını bilirdin😅 Komiksin gerçekten, kadınları küçümseyeceğim diye 40 takla attın
@sudesiyahseven offf gerçekten yazma yani
Tamam daha fazla seni haksız çıkatmam bye
kimseyi küçümsediğimiz yok olayın anafikrini anlamamışsın. yarın verme buna lütfen
Kadın kadınlığını erkek erkekliğini yapsın
onlar rahatını bozamaz
Bilemedim 4.5 ay 4.5 ay bolusurduk belki.
Anaa yok ya Allah etmesin
İstemezdim çekilmez o ya :D
Bence işlerine gelmez 😂
Bence kadınlara yakışır bebek taşıma işi
Biz taşırsak kızlar kıskanır sonra 😌
Niye kıskansın kızlar
Bir işe yarasınlar taşısınlar her yük bizde zat3n
İstemezlerdi jfhd
Asla mxksnks
İnsan doğasına aykırı olan her şey saçmalıktır.
Bu ne la xd
Yok artık
Hic yapamam 🥴düşüncesi bile midemi bulandirdi
Hayır.
Gözlerin 😌😌😌
İstemem
Evet ama sorun olur diye biliyorum
Ay evt yaaaa
Hayır.
Sanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?