Hemşire arkadaşlar niye bana böyle davranıyorlar dışlıyorlar?

Arkadaşlar genel olarak soğuk ve mesafeli biriyim Yani yakın olmadıklarım hariç çok sohbet muhabbet edemem.3 ay oldu işe başlayalı. Bana o kadar kötü davranıyolar ki. Yeniyim ve işi bilmiyorum diye. Kimse benimle sohbet etmiyor. Çay sigara içmeye gidiyorlar beni çağırmıyorlar. Bazen emir kipiyle konuşuyorlar benimle. Yani daha yeni mezun oldum ve stajımı tamamlayamadım pandemiden dolayı. Bu gün tansiyon alamadığımız bir hasta geldi.70/50 miş tansiyonu. Diğer nöbetçi kız diyorki damar yolu aç hemen. Sonra tam açıcam sedyeyi ileri alalım dedi personele ee açamadım doğal olarak bekledim sedyeyi itsinler diye. Sonra kendisi geldi turnikeyi bağladı bende ona bıraktım öyle olunca. Sonra bana diyorki sesini yükselterek bant mant bişey hazırla çok rahatsın. Benimle bağırarak konuşuyor. Yani doktor bile daha gelmemişti. Ses tonuna dikkat et stajyerin yok karşında diye karşılık verdim. Sonra bunun gibi saçma sapan şeyler işte. Yani yeniyim daha hiç iş tecrübem yok düzgün bir şekilde söyleseler herşeyi yapmaya çalışırım. Napacağımı bilmiyorum ki. Gerçekten modum düşüyor ben istifa etmek istiyorum. Hemşire falan olmak istemiyorum.

Hemşire arkadaşlar niye bana böyle davranıyorlar dışlıyorlar?
Cevapla