Çok sinirim bozuk ve ne yapsam bilmiyorum?

Arkadaşlar çok iyi üç okul bitirdim. Hepsini iyi derecelerle uzatmadan. İyi stajlarım oldu dilim var yurt dışı deneyimleri vs vs ama hep torpili tanıdığı olan kişiler iyi kurumsal yerlere girdi ve ben hiç iyi bir yere kapak atamadım. Hep cahil eğitimsiz patronlar müdürler tarafından mobbinge uğradım. Ailem de hep değersiz hissettirip zor zamanlarımda yalnız bıraktı. Karşıma çıkan erkekler de asla partner olacak sevecek insanlar değil, sadece beni et parçası ve kendi zevkleri için kullanmaya çalışan bencil pisliklerdi. Kendimi çok yalnız be umutsuz hissediyorum. Terapiye gidiyorum o bile çaresiz kalıyor ve üzülüyor durumuma. Ailem çok zengin olmasına rağmen kiramın yarısına yardım ediyor. Normalde ev araba bile alabilecekken beni evlerine bile sokmuyorlar. Hasta olsam ilgilenmiyorlar. Diğer akrabalar da aynı şekilde. Asla umursamıyorlar bebekliğimden beri seven ilgi gösteren yok. Arkadaşlarım var ama onlar da lafta. 1-2 dinleyip tüh vah inşallah mutlu olursun diyip sallıyorlar.
Çok sinirim bozuk ve ne yapsam bilmiyorum?
Cevapla