Belediyeye gitmiştim yandaki bankada bir olaylar bir olaylar 🤔2 milyon hesabına havale edilmedi diye banka müdürünü rehin almış adam 😂

Belediyeye gitmiştim yandaki bankada bir olaylar bir olaylar 🤔2 milyon hesabına havale edilmedi diye banka müdürünü rehin almış adam 😂

Geçmişte aksiyon hiç eksik olmazdı. 20li yaşlar. Her hafta bi polislik olay olur, kavga gürültü eksik olmazdı. Ama yinede güzel günlerdi
2 milyon için semti rehin alırım ben 😂
Cevap
9Cevap
Sadece filmlerde

En son ne zaman denk geldiğimi sorguladım da yok gelmemişim. Hayatımın ne kadar sıkıcı olduğunu bir kez daha gördüm😅
İstanbul'da yaşıyorsak aksiyonu bitmiyor hiç. Terör saldırıları, depremler, çatışmalar, darbe girişimleri.
Aksiyonun olmadığı yer yok ki...
İnsanlar artık gergin, ruhsal sağlığı bozuk çok insan var. En ufak şeyde hemen olay çıkarır hale geldi..
Çok nadir denk geliyorum.
@GOKHANoturumactı hayatı olay 😂 evden dışarı adım attığı an aksiyon başlıyor 😃
Benim dogdugum yıl hasatlar ölmüş , hayvanlara salgın bulaşmış 😂
Sayılmaz, Tilkiyle çay içtim sadece bugün 😂
Neeeee😂😂
Aleyna Tilki değil, gerçek tilki 😂
Bu hayattan payına düsen Tilkiymis meger
Hayat hiç iyi davranmıyor bana 😂
Yok o kadar değil 😏
Sen o 2 trilyon milyar parayı naptın
O kadar parammı varmıs asjsjs
Sus gız löp löp yutuyordun yalan konuşma
rehineci ben degildim 2 milyon icin degmez burada o paraya ev bile yok artiknasjdjs
Tamam 100 dolar at bekliyorum hadi
Yok hiç denk gelmedim 🙄
Oluyo oluyo mahalle kavgaları oluyor 😀
çok çok nadir denk geliyorum
Cıks öyle bi şey görmedim
Denk geldiğim olmuştu
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?