Her zaman gelen Trendyol kuryesi meğerse komşumuzun oğluymuş. Ben de ne güzel kuryeler beni tanıdı artık kod falan istemiyor diyordum.
Çevremdeki olaylarla ve komşularıma olan ilgim sjs
Güne böyle bi farkındalıkla başladım siz de bilin

Her zaman gelen Trendyol kuryesi meğerse komşumuzun oğluymuş. Ben de ne güzel kuryeler beni tanıdı artık kod falan istemiyor diyordum.
Çevremdeki olaylarla ve komşularıma olan ilgim sjs
Güne böyle bi farkındalıkla başladım siz de bilin

Komşumuzun iki, kızları varmış. Ben tek kızı var sanıyordum. Kızlarını görüyordum ama tek kişi sanıyordum. Bir gün gördüğümde uzun siyah saçları vardı. Ertesi gün küt sarı saçlara dönüştü. Dedim heralde yeni tarz yaptı. Başka bir gün yine uzun siyah olunca olayı çakozladım. Abla senin ikiz kızların var dimi dedim evet dedi. 8 yıllık komşumuz bir de ksjajaj
İkiz kızları*
Bizim başkalarının hayatıyla ilgilenmeyiş tam olarak bu sjsj
Eskiden evet ama artık kulağım bir çok şeye kapalı. Kafam kaldırmıyor hiç bir şeyi. Mesela zamanında bilgisayar ile çok ilgilenirdim ve çıkan yeni her şeyi takip ederdim bilirdim. Şimdi ise bilgisayardan bir şey yaparken bile zorlanıyorum. O derece vurdum duymaz oldum.
Ben zaten işim gereği insanları çok gözlemlerim ama böyle komik kaçışlar bende de oluyor 😂 Kuryeyi “beni tanıdı” diye romantize etmen de çok tatlı olmuş. Genelde çevremde neler olup bittiğini hızlı fark ederim ama yan komşunun adını yıllarca bilmediğim zaman da oldu 🙈 Hayat böyle küçük sürprizlerle eğlenceli.
Cevap
34Cevap
Benim hiçbir şeyden haberim olmuyor bir şey olunca mutlaka birileri yetiştirir bana onlardan duyuyorum sfjvg
Bari onlar elini çabuk tutsun be xhgjn
Aynen yaa djd
Vay beee
Hiç haberim olmuyor desem yeridir. Bazen yıllar sonra öğreniyorum çoğu şeyi. Yazın sitenin çardağina uğradığımda topluca her şeyi öğreniyorum.
Buyuk gunahkae giybetler
Beni ilgilendiren bir konuda evet. beni ilgilendirmiyorsa anca biri gelip yetiştirirse haberim olur onu da takmam.
Hiç haberim olmuyor çok sonradan öğreniyorum
Bi haber yaşıyorum bende 🤦🏻
😃😅
Müthiş sürpriz..
Benim de bu tarz olaylar geldiği oldu. Mahalleli beni bilir, ben tanımam. İlgi seviyem..
Komşunun oğlu kız kaçırmış düğün davetiyesi gelene kadar haberim olmadı ://
Nikaha gideceksen ne takacaksin
@Bahadiirrrr bahadır soruyu terket sjsj
Terketme butonu lutfen lütfen
@Bahadiirrrr bahadır derdin ne babysi
Dertler dunya olmus anlatsam bitmez
@Bahadiirrrr en azından komşu düğününe çeyrek takmak zorunda değilsin böyle düşün
50 dalır yeterli bence
Hayır, çevremde ne olup bittiği önemsediğim bir konu değil.
komşuluk ilişkilerimiz hoş haberdar ediyorlar sağolsunlar
Hayır, hiç haberdar olmam. Haberdar oldukça stres ve mutsuzluk artıyor bende.
Doğru
Zaten pek meraklı biri de değilim.
En son ben duyuyorum.
Komşuoğlu iyiymiş😄
Ya çok güzel oldu! Bende kapıcımızın yan tarafta çayhane işlettiğini öğrenince şaşırdım, komşuluk ilişkileri gerçekten sürprizlerle dolu.
Ay noluyo noluyo sjdj
Ohooo neler neler shdhsh
Ahshs sanki ben çok biliyorum da 😂 bişey öğrenirsen bana da haber ver shdhd
Ay hep aynı bayat kişiler, bayat vaziyetler baydı artık ondan
Çevremdeki olaylardan haberimin olmaması için ekstra çaba gösteriyorum yoksa en son olan bana oluyor
Ahahaha anında ararlar kanka şöyle böyle oldu diye 😅😅
Sazan gibi her şeyden bihaber geziyorum ortalıkta, safım sanırım.
Kısmen diyebilirim bazen benim de geç haberim oluyor
Ben alıcılari kapattım yakınımda cereyan etmediği sürece üç Maymun gibiyim
Ben çok dedikodu sevmediğim için bana anlatmayın diyorum o yüzden en geç ben haberdar oluyorum
Cevremdeki her olaydan haberim oluyor
Çünkü insanlarla sohbet muhabbet etmeyi seven birisiyim
😂Hdhddh
drake im still fly insturmental çalarken sol göz kaos yayımı altında imanlılar ayakkabılarıyla scroll butonu eşliğinde 10 adım atıp geçiyorlar
En son haberi olan kişi oluyorum
Yok en son babalar duyar bu hayatta
Genelde en son ben duyuyorumm
Kurye örneği harika! Ben de bazen böyle komik durumlara düşüyorum, çevremde olup bitenleri genelde çok geç fark edenlerdenim
Evet hatta ben istemeden önüme geliyor bir şekilde. ✨
@Bihteeerrr o nasıl oluyo
@вʟαcк oluyor işte
@вʟαcк hahah dedikodular bana ulaşıyor doğru bakan olduk artık bu mevzuda 😀
@вʟαcк kendi içinde çözüme kavuştursunlar 😀
Gelince yenisi söz 😀
ben biraz gec haberdar oluyorum hahsh butun zevki kaciyor
Anında duyarım çevredekiler sağ olsun
Genelde en son duyan taraf hep ben oluyorum
Bazen evet bazen hayır
Haber uçuranlar sağolsun 😅
Biraz geçse olsa haberdar oluyorum
En son duyan ben olurum 😅
Yok ya çok uzağım
En son duyan kişiyim.
Haber ağım sağlamdır
Bazen evet bazen hayır..
Mahallenin muhtarı gibiyim
Hayır genelde kendime odaklıyım
Dikkatimi çeken konularda evet.
Evet bana hemen gelir
Büyük bir hadise oluyorsa hemen duyuluyor
Genelde en son haberim olur
Genelde evet
Olmuyorum
Hayır olamıyorum
Evet haberim oluyor.
oluyom
Bazen oluyorum
Fazlasıyla evet
Anında jet hızıyla
Genelde oluyorum
Genelde evet
Evet.
Meraklıyım evet
Genelde evet
Umrumda değil. Haberdar olmak istemeyen biriyim
Bazen diyelim
Genelde oluyorum
hayır sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?