Arkadaşlar selam 3 ay önce iş yerinde bi kavga oldu dava vs lütfen okur musunuz?

Arkadaşlar selam 3 ay önce iş yerinde bi kavga oldu kız üstüme yürüdü elimle durdurdum bu temas ama sayılır mı ilk o başlattı saçıma yapıştı tabiiki karşılık verdim ben darp raporu aldım o almamış sizce bundan bir şey çıkar mı sabıkası olsun istiyorum para cezası alsa bile sabıkası olur mu? Bide duruşma tarihi belli oldu şikayetimi geri çeksem dava düşer mi

Arkadaşlar selam 3 ay önce iş yerinde bi kavga oldu dava vs lütfen okur musunuz?
Cevapla