Müşteriyle kavga ettik?

ben bir firmada sekreter olarak çalısıyorum bölümlere telefon bağlarken kimin aradığını söylemek zorundayım müşterinin biride kimin olduğunu ne sorup duruyosun sen direk bağla bizi uğraştırma dedi bende işine gelmiyosa aramazsın dedim patronun telefonunu aldı bende şikayet edicek sanırım sizce ayıpmı ettim?
Müşteriyle kavga ettik?
Cevapla