Haksız yere durduk saldırıya uğradım çok kötüyüm?

Haksız yere durduk saldırıya uğradım çok kötüyüm?
Haksız yere durduk saldırıya uğradım çok kötüyüm?

çok kötüyüm hastanedeyim 3 kişi durduk yere saldırdı

Güncellemeler
+1 yıl
1 arkadaşlar kıl dediğimiz şey herkeste oluyor bir ağdaya Hall ediyorsun bu çok normal bir şey hepiniz süpersiniz gibi anlatmayın olayı
"konumuz kolumdaki kıllar değil zaten "

onun dışında pazara gidiyordum arka mahalleden 3 kadın geldi durduk yere neymiş çocuk dövmüşüm diye saldırdılar yerlerde süründüm saçlarım yolundu darp edildim darp raporu aldım suçsuz olduğuma tüm mahalle şahit zaten mahalle yerle bir oldu kıyametler koptu bende bana saldıran 3 kadına saldırdım kavga bu kaçmak olmaz
Güncellemeler
+1 yıl
bende onun boynunu sıktım altın kolyesini kopardım tabi doğruyu söylemek gerekirse dövülen ben oldum onlar 3 kişi ben 1 kişi çok kötü haldeyim hastaneye gidip rapor aldım şu an yalvarıyorlar şikayeti geri çekmem için taksitini ödediğim kulaklığımı çaldılar bir ton olay piskolojik olarak bittik haldeyim
Haksız yere durduk saldırıya uğradım çok kötüyüm?
Cevapla