Bugün saçma sapan bir olay yüzünden bıçaklı saldırıya uğradım allahtan yaralanmadım?

kardeşim arabayla çarşıyo gidiyodu birisi gelmiş vurmuş neyse gittim yanına geçmiş olsun sizde var mı hallour falan bitane manyak yok bu suçlu senin araba sıkınıntı yok u geldi çarptı tamam dedim abi sağol hallederiz biz çekin fotorafları alın arabaları yoldan açın yolu falan ya tamam abi biz halledicez polis gelcek şimdi dedim zaten ne bağıroyon küfürler ana avrat ben insanlık yapıyom yok arabanın tekerine ya dedim düzgün konuş nolcak da adammısın erkekmisin derken yanımda duran çocuğuyş direk çıkardı bıçağı savurdu falan alahtan atletik biriyim korudum kendimi hemen polisi aradım o sırada trafik polisi geldi onun yanına tehtitler bunlar gitsin görcen sen öldürcez seni gittim şikayetçi oldum o sırada fotoraf çekmiştim gösterdim polis bunlar o.çocuğu beyfendi polis arkadaşıma yumruk attı saldılar falan ya dedim can güvenliğim yok alın bunları yasalar falan vb. poliste haklı sadece şikayetle bişey yapamıyo neyse memur bey göreini yaptı yardımcı oldu sağolsun zaten birsürü dosyaları varmış onuda geçtim bu ülke nereye gidiyo ya devletin memurunun bile can güvenliği yok dışarı çıkamıyrum ne yapıcam ben şikayet ettik bişey çıkarmı?
Bugün saçma sapan bir olay yüzünden bıçaklı saldırıya uğradım allahtan yaralanmadım?
Cevapla