Dostum dediğim insana kırgınım. resmen beni odasından kovdu ama orada çalışmaya mecburum. yardım?

Arkadaşlar aynı işyerinde çalıştığımız ve dostum dediğim herşeyimi paylaştığım birisi var. Ya bu daha önce benim yanımda çalışıyordu, o benim ona, kan almayı vs öğrettiğim kişi benim. Daha sonra onunla herşeyimizi paylaşır olduk. Son zamanlarda aramız açılmaya başladı. Kendisini muhasebeci arkadaşımın yanına verdiler ve ona artık sağlıkla ilgilenmeyeceksin dediler, sonra da joker gibi herşeyi yaptırmaya başladılar. O da birtek bana sesini çıkarıyor. Diğerlerine gelince, herşeye tamam diyor. Firmalara sağlık taramalarına da geliyor benimle. Ben olmayınca o bakıyor sağlık işlerine. Bizim işyerinde sağlık işleri gayriresmi yapılıyor. Onun odasında kan alma ve raporlama işlerini yapıyoruz. Bana bugün oradaki bir sorumlu sağlık malzemelerini onun odasından taşımamı söyledi. Taşımamı söylediği yerde yazıcı ve internet yok. Sürekli internetten çıktı almak gerekiyor raporlama yaparken. Bende dedim bana bunları sağlayın, o yönetici de çıktıları aşağıdaki yazıcıdan al dedi. Ben bunu kabul etmedim. Sürekli aşağı in-çık olmazdedim. İleride bir deneyim olsa oradan başka yere taşıtacaklar. Bu yüzden yazıcı internet vs kalıcı bir şey yapmıyorlar oraya. Sonra tamam istediğim gibi takıl kafana göre diyip bana bıraktılar. O arkadaşıma söyleyince zoruna gitti. Dedi oraları düzelttim bozma, bari o kalabalığı yukarı götür, bi git artık, yine burada mı kan alacaksın dedi kızdığı belliydi. Bende ona refleks olarak napim oradan oraya amelelik mi yapayım dedim. Sessizce naparsan yap gibi bir şey söyledi. Bu sözleri zoruma gitti, yukarı çıkıp napabilirim dedim ama çarem de yoktu. O ameleliği yapmam istemedim. Yolda birlikte geldik onu eve bıraktım ve o saatten beri eve gidene kadar hiç konuşmadık. O da tavır yaptı ben tavırlı olunca. Aslında haklı ama bende çaresizim. Anlaması gerekiyordu. Yarın bu konuyu onunla yüzyüze konuşmayı düşünüyorum. Sizce burada haklı olan kim? Ne yapmalıyım? Yardım?
Dostum dediğim insana kırgınım. resmen beni odasından kovdu ama orada çalışmaya mecburum. yardım?
Cevapla