Amcamın oğlu ben yokken odama girmiş, üstelik günlüğümü de okumuş. Yaptığı çok ayıp değil mi?

Bi kac ay once ailemi kaybettim bende sehir degistirip yasim kucuk oldugu icin mecbur amcamlarin evine tasindim kalabalik aile 7 tane kuzenim var hepsi de erkek yeni yeni gunluk yazmaya basladim yazmak bana iyi geliyor icimi dokuyorum gunlugumu de yatagimin ustune birakmistim odama geri geldigimde kuzenimi odamda gordum gunlugumu okuyordu sizce yaptigi cok yanlis degil mi ustelik ne isi vardi odamda?
Amcamın oğlu ben yokken odama girmiş, üstelik günlüğümü de okumuş. Yaptığı çok ayıp değil mi?
Cevapla