28 yaşındayım ailemin gittiği yoldan gitmek zorunda miyim?

28 yasinda askerligini yapmis bir bireyim. 28 yildir İstanbul'da yasiyorum. Sırf ailem İzmir 'in çiğli bölgesinde ev aldı diye beni de götürdüler. Sorun şu ki işsiz güçsüz de degildim. Bakin askerden once 30 bin tl ye yakin para biriktirdim bankaya attik is kurma planim vardi. Ben paradan da vazgectim. Tek istedigim sey İstanbul'da yasamak.

Ailem yuzunden isimden de ciktim, sehirde degistirdim. Dusunsenize ne kadar aktif oldugumu su an bir evin icerisindeyim. Muhabbet kuşundan farkim yok. Şehir bana tamamen dar geliyor, boguluyor gibiyim, nefes alamiyorum arkadaslar.

Ben zaten mutsuz bir insandim. Resmen ailem beni intihara surukledi. Annem direk gozyaslarini savunma mekanizmasi olarak kullaniyor arkadaslar.

Ben zaten her zaman dustum arkadaslar her zamanda kendim kalktim, her zaman baskalarinin mutlulugu icin kendimden fedakarliklar yaptim ama bu defa olmuyor.

Yasayamiyorum.

Yalvaririm yardim eder misiniz? Cok zor durumdayim

28 yaşındayım ailemin gittiği yoldan gitmek zorunda miyim?
Cevapla