Aile & Toplum Benimle yaşıt olan çocuğa abi dedim. Çok rezil olmuş muyum? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Yeni tanıştık. Benden büyük durmuyor tip olarak. Ama ben benden büyük olduğunu sanıyordum abi dedim ama benle yaşıtmış. Off çok utanıyorum ya. Güncellemeler+1 yıl Off ne olursa olsun baya rezil oldum. Kafamı kuma gömmek istiyorum Benimle yaşıt olan çocuğa abi dedim. Çok rezil olmuş muyum? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
nisaisteoyle Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Hayır ne rezil olacaksın benimde sevgilimle aramda 2 yaş vardı tanıştığımızda abi diyordum rezil olmamışsındır sanmıyorum ama biraz garipsemiştir 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bana da aynı yaşta olup ablam diyen kızlar oluyor. Bir şey olmaz. 1 0 Yorumla
alparslann15 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 88% +1 yıl de ne olucak banada benden büyük kadınlar abi diyo bazen 0 0 Yorumla
Mariposita_Humana Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 88% +1 yıl Abimden başka birisine abi demem ya o ne ailenden biriymis gibi sanki 0 0 Yorumla
Asil-Bey Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ben hergün benden küçüklere abla diyorum ne olacak ki 0 0 Yorumla
onixtapol Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Benden büyük olanlar bile bana abi diyor artık bırakın yaş mevzusunu çok can sıkıcı tipe bak yaşlı gösteriyor abi hih 0 0 Yorumla
herseybiryanılgı Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Bu senin samimiyetini gösterir 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Öyle mi ne konuda mesela? Yorumla herseybiryanılgı +1 yıl Böyle durumlarda telaşa kapılma gaf olarak nitelendirebilirsin o anlık derin bir nefes al ve gülümse daha samimi ve güvenilir görünecektir Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler 🙏🏻 Yorumla herseybiryanılgı +1 yıl Rica ederim Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yok ya koca koca insanlar da bana abla diyor içimden sensin abla diyorum dışımdan da tamam abi diyorum 0 0 Yorumla
Burak27271 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Kafanı toprağın altına sokmalısın 😁tabiki de hayır 1 0 Yorumla
34Derbeder34 Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl O biseymi ya ben küçük olana abla defim 1 5 Yorumla Soran +1 yıl O daha kötü cidden 😅 Yorumla 34Derbeder34 +1 yıl Aynen ama kız yasindan büyük gösteriyor du Yorumla 34Derbeder34 +1 yıl Oda degilki ne ablasi benim abi demem lazım dedi Yorumla Soran +1 yıl 🤣 Yorumla 34Derbeder34 +1 yıl Aslında sonra olaylar farklı gelişti ama devamı burdan olmaz Yorumla
hhgggs-ninSevgilisi Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sevdiğim kız bana abi deyince :D 1 0 Yorumla
turuncuvelespit Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl abi deme lazım olur demedi mi? 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Demedi 😅 Yorumla turuncuvelespit +1 yıl ben dedim evlendim :) Yorumla
idkwhattosay Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Yürümesin diye her erkeğe abi diyen ben kjxkzk 1 0 Yorumla
Bilinmeyenbirşahıs Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Yo ben de bazı yaşıtlara bilerek abla diyorum 0 0 Yorumla
Realhopes Takip Et Xper 6 Yaş: 49 +1 yıl yeni nesil iste takıldığı şeye bak 0 6 Yorumla xPsychopath +1 yıl eski nesilde göbeğini sergiliyor galiba Yorumla Realhopes +1 yıl @xPsychopath büyüyünce sende sergilersin Yorumla xPsychopath +1 yıl keşke iyi olsa bari sarkık sarkık berbat Yorumla Realhopes +1 yıl @xPsychopath onlar kas:) Yorumla xPsychopath +1 yıl değil sarkık Yorumla Realhopes +1 yıl @xPsychopath gel dokun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Çocuğun icindeki iç ses:
Hayır ne rezil olacaksın benimde sevgilimle aramda 2 yaş vardı tanıştığımızda abi diyordum rezil olmamışsındır sanmıyorum ama biraz garipsemiştir
Bana da aynı yaşta olup ablam diyen kızlar oluyor. Bir şey olmaz.
de ne olucak banada benden büyük kadınlar abi diyo bazen
Abimden başka birisine abi demem ya o ne ailenden biriymis gibi sanki
Ben hergün benden küçüklere abla diyorum ne olacak ki
Benden büyük olanlar bile bana abi diyor artık bırakın yaş mevzusunu çok can sıkıcı tipe bak yaşlı gösteriyor abi hih
Bu senin samimiyetini gösterir
Öyle mi ne konuda mesela?
Böyle durumlarda telaşa kapılma gaf olarak nitelendirebilirsin o anlık derin bir nefes al ve gülümse daha samimi ve güvenilir görünecektir
Teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim
Yok ya koca koca insanlar da bana abla diyor içimden sensin abla diyorum dışımdan da tamam abi diyorum
Kafanı toprağın altına sokmalısın 😁tabiki de hayır
O biseymi ya ben küçük olana abla defim
O daha kötü cidden 😅
Aynen ama kız yasindan büyük gösteriyor du
Oda degilki ne ablasi benim abi demem lazım dedi
🤣
Aslında sonra olaylar farklı gelişti ama devamı burdan olmaz
Sevdiğim kız bana abi deyince :D
abi deme lazım olur demedi mi?
Demedi 😅
ben dedim evlendim :)
2 yaş büyük olana bile abi denmez
Utanılacak bir şey göremedim.
Yürümesin diye her erkeğe abi diyen ben kjxkzk
Bişry olmaz
Takma boş ver ya
Yo ben de bazı yaşıtlara bilerek abla diyorum
yeni nesil iste takıldığı şeye bak
eski nesilde göbeğini sergiliyor galiba
@xPsychopath büyüyünce sende sergilersin
keşke iyi olsa bari sarkık sarkık berbat
@xPsychopath onlar kas:)
değil sarkık
@xPsychopath gel dokun
😅 😅 Bişry olmaz
Bir şey olmaz