Benimle yaşıt olan çocuğa abi dedim. Çok rezil olmuş muyum?

Yeni tanıştık. Benden büyük durmuyor tip olarak. Ama ben benden büyük olduğunu sanıyordum abi dedim ama benle yaşıtmış. Off çok utanıyorum ya.
Güncellemeler
+1 yıl
Off ne olursa olsun baya rezil oldum. Kafamı kuma gömmek istiyorum
Benimle yaşıt olan çocuğa abi dedim. Çok rezil olmuş muyum?
Cevapla