30 yaşıma geldim ama düzen kuramıyorum olamıyorum?

Yıllarca aile baskısından baba baskısı görüp içine kapanan bir insan oldum ve yıllarca iş aradım bulamadım bu 4 sene içinde güzel bir iş buldum fabrika olsada maaşı şartları çok iyi zayıfladım kendime bakmaya başladım spor yaptım resmen evrim geçirdim içime kapanıklığım gitti gitti ama hiç bir zaman sosyal ve konuşkan neşeli bir insan olamıyorum bir ilişki yapamıyorum ilişki yapacağım zaman kimseye güvenemiyorum kendimi o insana veremiyorum bir aile kurabilirmiyim bilmiyorum sadece iş bilgisayar oyunları ve tek başıma gezmelerim var hayatımda kimseyi hayatıma sokmak istemiyorum arkadaş yapamıyorum ne kadar arkadaşım var gibi gözüksede hep tek başımayım yalnızım dışarıdan çevremdeki insanlar beni çok farklı görüyor neşeli fırlama çok çevresi olan bakımlı kız çevresi olan biri olduğumu düşünüyorlar ama bilmedikleri yalnızlığa çok alıştım ve hep tek yaşıyorum içim zerre mutlu değil mutsuzluğu atamıyorum üzerimden. Böyle yaşlanıp gidecekmişim gibi hissediyorum.

30 yaşıma geldim ama düzen kuramıyorum olamıyorum?
Cevapla