30 yaşındayım kımseye ısınamıyorum kısmetlerımı teptım sebebü ne sızce?

Kimseye ısınamıyorum bır sürü kısmetım oldu gerı teptım hep. bu durumdan Hıc menmun degılım huzurlu mutlu evlılık ıstıyorum doğru ınsanla ama kanım ısınmıyor kimseye çok yoruldum …benı uyutun ve 100 yıl uyuyayım lütfen 🥺
30 yaşındayım kımseye ısınamıyorum kısmetlerımı teptım sebebü ne sızce?
Cevapla