Elbise ile yolda yürürken çok utanıyorum nasıl aşarım?

Elbiseyi çok seviyorum ama giyinince de herkes bana bakıyormuş gibi utanç hissediyorum. Bunu nasıl aşarım! Öyle aman aman açık elbise de değil düz basit siyah elbise dizin tam üstünde bitiyor

Elbise ile yolda yürürken çok utanıyorum nasıl aşarım?
Cevapla