Neden bu ülkedeki kadınlar erkeklerden daha saldırgan?

Evet , bazılarının tuhafına gidebilir fakat bizzat gördüklerimden yola çıkarak yazıyorum. Ülkemin kadınları bir hayli saldırgan, hem dil hem bedenen. Ne oluyoruz, nereye gidiyoruz. Bu kadar vahşilik, rahatlık... Kim topluma bu serbestliği tanıdı?

Güncellemeler
+1 yıl
Neden?
Neden bu ülkedeki kadınlar erkeklerden daha saldırgan?
Cevapla