Mesela. Tek mi yaşıyorsunuz ailenizle mi. Bu şehri seviyor musunuz. Neden şu bu hobileriniz var. Neden son işinizden ayrıldınız. Anne babanız ne iş yapıyor. Kardeşiniz var mı. Son maaşınız ne kadardı. Gibi sorular bana çok hadsiz ve art niyetli geliyor. Sizce de öyle değil mi?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet rutin sorular ama güven icın soruuluyr olabilir
Tamam da büz de onlara soralım o zaman. Hani Türkiye’nin durumu belli. Ben tek yaşayan bir kasımın dersem adamın beni taciz etmeyeceğinin garantisi mi var.
kafalarında belli bir profil vardır ona en uyanı alacaklardır
Ne gibi.
ne bileyim iş veren miyim?
Son işinde maaşınneydi 🤣 eski işindeki maaşın düşüldükse onlarda düşük maaş verecek. Ondan soruyorlar
Neye gülüyorsun mal gibi. Sanane sana mı söyleyeceğim.
Bir soru sormadım. Türkçen kötü herharde
Bu sorulara hiç denk gelmedim çok şükür
Sorduk mu mal
Soru sorduysan gelen yorumlara açık olacaksın boş yapmanın anlamı yok bence
Hangi iş için bunları soruyorlar..
Dijital pazarlama filan ya.
Hayırlı olsun İşe girdin mi bari?
Hayır işte kabul etmedim. Sözleşme de berbattı. Baya köle arıyorlar.
Kapitalist sistem maalesef
Evet de yok yani. Bana saygısız davranan taciz eden aptal insanlara kendimi kullandırmam. Eskiden öğrenciyken çalıştım. Faydasından çok zararı oldu. Ondan gerek yok.
Haklısın zor meslek o açıdan bakarsan..
Öyle. Bi de Türkiye leş. Gerçi benim son şirketim yabancıydı ama Arap Türk patronlar vardı. Onlar da aynı beterdi. Abaza pisliklerdi.
Burdan yazışmasak mı sadece?🙂
Erkeklerle özelden konuşmuyorum. Bye.
İşte buranın sorunu bu teşekkür ederim cevap verdiğin için..
Size karşı özel sorularw cevap vermeyin 🤔
Yani bence de öyle olması gerekiyor ama her yer soruyor bu soruları. Ben de zaten tedirgin olursam orayı kabul etmiyorum. Bence kardeşin var mı annen baban nerde yaşıyor meslekleri ne gibi şeyler çok hadsizce. Bir daha bunun işle ne alakası var demeyi planlıyorum.
Yani sor bence beni işlemi alıyorsunuz yoksa bana saldırmak için planlar yapmak için mi sorğuluyorsunuz de 🤣🤦🏿♂️
Aynen di mi ya. Tek mi yaşıyorsun. Annen baban nerde. Meslekleri me filan. Hani resmen tekim. Annem babam öldü desem tecavüz edip darp edecek diye düşünüyorum. İnsan korkuyor tedirgin oluyor.
Cidden öyle cevap vermek lazım. Bi de özel kurumsal olmayan patron şirketleri öyle bence. Pislik herifler genç kız bakıyor taciz etmek için.
Volla olur mu olur artık insanlara hiç ğübemim kalmadı benimde 👍
Neden olmasın nede olsa para çok ihtiyaç lar kafasıyla hareket ediyorlar..
Ben özel bilgilerimi vermeyi sevmiyorum filan demiştim birkaç adama. Ya tamam muhabbet ediyorduk ne dedik ki filan diye atarlanıo kalkıp gittiler. Sanki sapık benim ben ayıp ediyorum gibi. Lan ben sana merhaba dedikten sonra ev ve özel hayat detayı mı vericem ib ne
Öyle cidden direk sert durmak lazım. Diyicem bu sorunuzun amacı nedir. O da açıklasın. Büyük ihtimal yok seni tanımak için sorduk vs derse. Rahatsız edici bir soru. Derim. Cevaplamam. Sonuçta yapacağım işle ailemin nereli olduğumun ne alakası var davarlar. Flört mü ediyorsun işçi mi alıyorsun.
Ne ibineler ne güzel kardeşim var 🤷🏻♂️
Aynen öyle devam et bir dahakine ğöster kendini 👍
Evet öyle yapmak lazım. Çok hadsiz bu şeref sizler.
Zaten eski patronum şey demişti. Naaptın işte yeni şehre alıştın mı erkek kız arkadaş yaptın mı hehe filan yazdı mesela hiç cevap vermedim. Sizi ilgilendirmez desem çünkü kavga çıkacak benle uğraşacak. Ondan sessiz kalıyorum genelde.
Kavga neden çıksın ki cevap ver bir daha yasmayın de 👍
Yazwr sa bas engelli 🤔
Yasmayın ne demek
Yazmıyorlar zaten yüz yüze görüşüyoruz
Eski patronun Yazmasın sana yani.
Bana özelden yazarmısın?
Hayır ya şu an yazmıyor. Bi ara işte taşındığım zaman sohbet maksatlı öyle kardeşim muhabbeti yaptı ben de takmadım. Ben zaten çok mesafeliydim. Diğer çalışanlarla yok sevgilin var mı aldatıyor musun filan diyorlardı.
Hadsizler tamıöadan etmeden dedikodu yapmak o kadar kolay..
Ben zaten evden çalışıyorum özel hayatımı bilmiyorlardı ama yine de böyle kendi aralarında yav şak muhabbetleri vardı. Ben rahatsız olup uzak duruyordum.
Boyle insanlardan uzak dur 👍 faydası yok sana...
Öyle yapıyorum zaten de işsiz kakıyoruz işte. Daha önceki çalıştığım yerde de hep böyle sapıklar vardı. Düzgün bi yer denk gelmiyor maalesef.
Ya düzgün yer bayanların olduğu yer ğüvenli olarwk ama yinede nerde ne olacağı belli değil..😒
Evet işte kurumsal büyük olması lazım. Bunlardan bi iki tanesi de büyük markaydı ama yine de böyle rahatsız oldum.
Ne kadar büyük olursa olsun insan olmadıktan sonra 🤦🏿♂️
İşte sorunun hep bizi böyle pislik patron ya da heriflere muhtaç etmesi. O kötü.
Yani para kazanmak için nelerle uğraşıyoruz 🤷🏻♂️
Öyle cidden. Şerefsizler işte süistimal ediyorlar hep. Keşke hepsi ceza alsa.
Kim kime ceza veriyor ya.. keşke ama nerde
hobilerin sorulması hariç diğer sorular mantıklı
Niye. Kardeş sayımı ne yapacak.
senden memnun kalırlarsa kardeşlerinide alabilirler
bazı yerler verilecek maaşın aileye yetip yetmemesi içinde sorar
Hmm anladım. Mesela ben 3 okul bitirdim 1-2 yıl iş tecrübem var ve 27 yaşındayım. 10 bin maaş istiyorum. İyi mi sence.
ekonomik tabloya göre harcamalardan sonra para biriktiriyorsan normaldir
Evet bence de yani artık çöpçü bile 9 bin alıyor sonuçta ban master yaptım ettim en iyi okullarda.
başarılar umarım seçilirsin
Imarım. Hayırlısı olsun.
evet bunaltıcı sorular
Hani ne kadar rahatsız olsam da cevaplıyorum çünkü terslersem elerler diye.
Ama normalde. Bunun süreçle bi ilgisi yok ve özelim olduğu için cevaplamayı uygun bulmuyorum demek isterdim.
Ama o zaman bu kız çok bilmiş diye elerler kesin.
bir rutin sadece ama bu kadar özel sorular olmamalı
Ya flört ettiğim arkadaşım komşum vs bile bu kadar rahat soramıyor hani ailemin mesleğini nerde yaşadığını. Bunlar direk ilk görüşmede soruyor. Ayıp bence.
evet gereksiz soru çok fazla
Art niyet zannetmem
Gayet art niyet. Herife ne ailem nerde ya da ben kimle yaşıyorum. Tecavüz mü edecek bana.
Normal sorular
Ok
Yay
Nofmal bence
Bilmiyorum ya beni rahatsız ediyor.