AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Evet ama kimsenin eleştirisini umursamadım
eleştireni öyle bi eleştiririm ki ne oldu bana ya ne dedim ki şimdi der önce herkes kendi k*çında ki boka baksın sonra gelsin beni eleştirsin
En güzelini yapıyorsun ben yapamıyorum hep susuyorum 🙋🙋🙋
Saçlarım renkli olduğu için eleştiri yapanlar oluyor
AA bence gayet güzel olmuştur eminim çünkü genç kızlara çok yakıştırıyorum ben renkli saçları bence sen begeniyorsan sorun yok kimseyi memnun edemiyorsun zaten bu hayatta.. yorumun için çok teşekkür ederim saçlarını da güle güle kullan inşallah 🌹☘️🌿🌸🌿🌿
Teşekkür ederim 😊😊marjinalliği sevdiğim için ruhuna da yansır misali 😊
🙋🙋🙋
Çok savurgan biriyim bende çok hızlı para harcıyorum böyleymisim 🙄
Demekki öylesin 😂😂 peki tepkin ne oluyor bu konuda
Umursamıyorum sonuçta kimsenin parası değil benim param 😁
Herşeyin de fazlası zarar ama bunu da bilmen gerekiyor birazda tasarruf yapmak gerekiyor ki ilerde kimseye muhtaç olmayalım kimsenin kapısına gitmeyelim öyle degilmi cihad
Aynen 🙂
Peki yorumun için çok teşekkür ederim 🙋🙋
Her hiyarim var diyene tuzum var dedim kostum bu huyumla elestirildim
Aynen hala da bu huyumu duzeltemedim babam da kızar bana bu konuda
Benim 1 milyonum batti
Sırf bu huyumdan
Sağlık olsun ne diyelim tecrübe sahibi olmussundur en azından burdahakine daha dikkatli ol ama kimseden kimseye fayda yok bu devirde
Orası öyle burada bile dert anlatan olunca duramiyom yardımcı oluyom giden gittigiyle kakiyo
Her dert anlatan doğru mu söylüyor acaba bunu araştırmadan yapma derim çünkü para kolay kazanılmıyor ve şunu asla unutma gerçek ihtiyaç sahibi bir kişi buradan para istemez onlar kekliycek insan ararlar ikisi çok farklı bir durumdur senden ricam bu tarz uygulamalarda kimseye para Kontür vss gonderme eğer illaki yardım yapmak istiyorsan tanıdığın güvendiğin birisi olsun veya buna vesile olan birisi varsa en azından paran doğru yere gitsin
Doğru diyorsun ama işte gelde bana anlat içim acidiginda
Yapma lütfen daha mantıklı düşünmeye çalış
Şimdi sana yazacam gerekcemi
Sana TT attim
cok ucuza kacan bir insanmisim para harcamiyormusum :D
Çok mu cimrisin bu kadar 🤣🤣🤣 herşeyin fazlası zarar ama bunu biliyorsun dimi ... Yorumun çok teşekkür ederim 🙋🙋🙋
hayir aslinda cimri degilim cok yardimsever bir insanim tek sorun birseyi arastirmadan almiyorum bir araba mi alacagim en az 3 hafta herseyi arastirip en uygun fiyatini bulurum. Yabancilar bu yuzden bana cimri diyor :D
Hayır ya ne alakası var aslında tabiki araştırıp alıcaz. Bu giyim telefon yiyecek vss her şey olabilir
evet oyle bir donemdeyiz ki insanlar herseyi internetten siparis vermeye bayiliyor bense once arastirip sonra odemesini yapiyorum ve kesinlikle gereksiz harcama yapmam disarda yemek yemem. Tuhaf biraz
Düşüncene Saygı duyarım 🙋🙋🙋 herkes aynı olmak zorunda değil
evet tesekkurler keyifli hafta sonlari dilerim
Çok teşekkür ederim sizede Allah'a emanet ol 🙋🙋🙋
Genelde eleştiren taraf olurum hata yaparsam da üste çıkarım
Ooo sen işin kolayıni bulmuşsun bee hem suçlu hem güçlü iyiymiş bak bu 🤣🤣🤣 yorumun için çok teşekkür ederim
Bendeki konfor kimsede yok 😂
Bende yok mesela 🤣🤣🤣
Eee uyanık olacaksın hayatta 😂
O uyaniklik değil ki gülüm diygusuzluk sevgisizlik saygısızlık daha sayiyim mı? Birgün kırdığın yerden kırılırsın emin ol... Daha çok sevgisiz ortamda büyüyen insanlar böyle oluyor ve onların sevgiye ilgiye emin ol daha çok ihtiyacı oluyor...
Sen şefkat gördüğün güven duyduğun sevildigini hissettiğin bir insanda kedi yavrusu gibi olursun masum bir çocuk gibi...
Ben gıcıklık için söyledim biliyor musun? Kayserili olarak çok uyanık birisiyim. Ama özür dilerim kırdığım zaman. Eleştirirken hep yapıcı eleştiri yöneltirim 🥰 bugüne kadar kimseyi küstürmedim kendime
Çünkü sen kötü birisi olamazsın bunu hissettim ben zaten
Sen de abla gibi ablasın çok güzel kalplisin
Canım benim çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık Allah'a emanetsin 🌹🌹🌹
Sen de canım ablam 🌷
🙋🙋🙋
İnsanların benim hakkımda ne düşündükleri umurumda değil onların yüzüne baktığımda sustuklarını görüyorum 😎
En güzelini yapıyorsun ben susuyorum genelde kendimi de savunamiyorum ama dinlemiyorum da kimseyi yaparım yapacağımı yorumun için teşekkür ederim 🙋🙋
Bir bakışla bile kendini savunursun merak etme rica ederim 😇
🙋🙋🙋
🙋♂️🙋♂️
Ortaokul da soğuk birisi olduğumu söylemişlerdi
harika gidiyorsun:) bana yetisecen:) konuya gelince kimse tikimde degildir
Bu okadar belli oluyor ki çok duygusuz ruhsuz ve çevresine karşı duyarsız bir adamsın sen
@r_engarenkyollar direk kufur etseydin:)
Onu sen et bence çünkü bana yakışmaz
@r_engarenkyollar yerim seni:) su yakışmaz cümlelerin varya bitiiyorum
@Realhopes çünkü yakışmaz gülüm kaç yaşında kadınım üslubuma da herzaman dikkat etmeye çalışırım böyle bir davranış bana yakışmaz üstümde eğrelti durur 🙋🙋
@r_engarenkyollar göster kendini
Göster derken
@r_engarenkyollar resim koy veya bana yolla
Sana bugün bunu söylemiştim zaten dedimki profil resmi koyamiyorum kaç kere denedim olmadı puanım düşük olduğu için mi kabul etmiyor demiştim
Ve ayrıca neden sana resim yolluyorum ne özelliğin varki bunu yapıyım
@r_engarenkyollar dudağından öptüm bu sefer
Ağzının üstüne terlik geliyor ama birazdaha konuşursan
kalk soğan dogrta
😂😂 doğruyor musun peki 🤣🤣
umurum da değil. fifi fifi fifi fifi
Umrumda değil dediğin zaman bile bazen bunu umursayabiliyorsun insanız sonuçta.. yorumun için çok teşekkür ederim
Kariyer başka ne olabilşr
Neden peki kariyer hedefin neydi.
alkol ve madde yüzünden
evet hep öndeyim çünkü
insanları çabuk siliyorum..
Sürekli sevgili yapmamdan şikayetçiler.
😀😀😀
Peki tepkin ne olur bu konuda
@isteklibirisiyim cokda umrumdaymis gibi durmuyor
umrunda
Neden peki sürekli sevgili olma ihtiyacı hissediyorsun mesela birini sevsen ve onunla devam etsen daha güzel olmazmi ... Yorumun için çok teşekkür ederim 🌹🌹🌹🌹
@Realhopes bilir kişi konuştu 😂😂
@r_engarenkyollar kaldik basbasa
@Realhopes Allah korusun seninle başbaşa kalsam genç yaşta mezara koyarsın beni çünkü okadar duygusuz bir insansın ki insanı sen gerçekten üzersin
@r_engarenkyollar öptüm seni iyi geceleelr
🌝🌝🌝
Çok şey
Çok şey derken ? Ne kadar çok mesela
Onune gelen tipime yorum yapiyo
Neden ? Ne varki tipinde
Sadece sert bir mizacın var okadar
Kotu anlamda degil benzetme yorum falan
Cengiz Hana benziyorsun
tamam peki teşekkür ederim açıklaman için ama ben hiç benzetemedim seni
Sen daha çok kadir inanıra benziyorsun sert ve haşin senden şunu duymayı çok isterdim seviyorum ulenn 🤣🤣🤣 yalan söylüyorsun yalan söylüyorsun , sus * 😂😂 bu türk filmi repliğini seninle yapmak isterdim 😂😂😂
Bak gene yorum yapiyolar
Buldular karizmatik çocuğu tabi yaparlar
Spor yaptığım için
Haydaaa neden peki bunun nesi kötü ki sağlık yaşamak için birşeyler yapıyorsun yaa bu insan oğluna ne yaparsan yap begendiremiyorsun zaten 😊😊 yorumun için çok teşekkür ederim