Bazen eleştirilerden gelen isteklere göre kendimi güncelliyorum.

Bazen eleştirilerden gelen isteklere göre kendimi güncelliyorum.

Bana yapılan eleştiriler beni öfkelendiriyor. Çünkü çoğunlukla kötü eleştiriler oluyor ya da ben öyle algılıyorum. Kişiliğimin ya da görünüşümün eleştirilmesini sevmiyorum. Bunlar üzerinde otokontrol sağlayabilirim zaten. Ama yaptığım bir işin, yemeğin eleştrilmesi sorun oluşturmaz benim için.
Yapıcı mı yıkıcı mı önce buna bakarım. Art niyetsizse kabul eder hatta teşekkür ederim. Çünkü çevremde böyle az insan var. Ama yıkıcı, art niyetle ve tamamen moral bozmak amaçlıysa yol verir hatta kapıyı gösteririm.
Cevap
3Cevap
Üslubuyla yapılan her eleştiriye açığım saygıla karşılarım hatamı görmeye çalışırım mutlaka
Ben umursamam. ama sevdiklerim beni yapıcı şekilde her zaman eleştirebilir dinlerim
Yapıcı ve doğru olanı öpüp başıma koyarım, diğerleri ise;
Önce eleştiri yapana bakarım, ona göre tınlar veya tınlamam
Elestri değil çok bilmiş gibi konuşanlar canımı sıkıyor,
Duzgun bi eleştiri ise duzeltirim kendimi
Ne uğraşıcam yorumları kapatırım..
Umursamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?