Etrafınızda boyunuza , kilonuza, giyim tarzınıza , yaptığınız haraketlere göre sizi eleştirenlere nasıl tepki veriyorsunuz?

Etrafınızda boyunuza , kilonuza, giyim tarzınıza , yaptığınız haraketlere göre sizi eleştirenlere nasıl tepki veriyorsunuz?

Beni iyi ya da kötü eleştiren kim varsa tepki vermiyorum açıkcası. Sadece dinliyorum. Bir kulağımdan giriyor öbür kulağımdan çıkıyor. Yani eleştiri ne yönde olursa olsun takmıyorum, ben bildiğimi okumaya devam ediyorum. Sadece susuyorum.
Karşıdaki kişiyle ikili ilişkim belirler bu tepkiyi
Yakın arkadaşlarımla birbirimizi her türlü yerebiliriz 😂 sıkıntı olmaz
Ailem de aynı şekilde yapabilir benim bunu dert etmememin en büyük sebebi öz farkındalık olabilir
Yerinde eleştiri yapıyorlarsa halihazırda farkında olduğum bir şey olduğu için gücüme gitmiyor
Haklılar çünkü
Ben de kendimi gayet eleştiririm.
Lakin sevmediğim biriyse çok da takmam yani
Teşekkür ederim blooms🥂
İnsanlar birbirlerini eleştirebilirler eleştiriden korkmamak gerek bu olan bir şey fakat eleştirdiği şey yalan mı, iftira mı yoksa çamur atayım izi kalsın mantığı ile yapılan bir şeyse mesela ben böyle bir şeye sert tepki veririm.
Kimse dış görünüşümü eleştiremez.
Eleştiriyorsa kıskançlıktan çıldırıyordur. Buna da gülüp geçerim. Nazar değmesin 😄
Cevap
16Cevap
Eleştirebilirler tabii ama bu benim pek şeyimde değil. 😃
Umurumda bile olmuyorlar.. tepki bile vermem..
Dönüp kendi kıçındaki pisliği temizlesin herkes
Genelde böyle şeyler yaşamıyorum. Kendimi de geliştirmeye çalışan biriyim ama söyleyene bir bakıyor senin nelerin var neyin ucundan tutabildin diyorum.
Eğer yeni tanıştığım biriyse, hemen üstünü çizerim. Ancak daha önceden tanıdığım biriyse, samimiyetimi azaltırım...
Vermiyomki elestiri yapilacak bi tarafim yok cunki olursa alir agzinin payini ayrica sevmem o tarz insanlari bn hicc
Gereksiz eleştiri, gizli hayranlıktır. Muhtemelen bir özelliğime kıskanılacak kadar özendiği için yapıyordur :D
Bu saydıkların eleştiriye açık konular degil oyüzden haddini bildiririm.
Fiziksel özelliklerimi eleştirenleri ciddiye bile almıyorum
Beni eleştirenlere saygı duymam yazık kıskanıyor derim
Kıskançlıktan eleştiriyorlar genelde ama yapıcı bir eleştiriyse dikkate alırım
Sorun yok. Ağzı olañ konuşacak.
Ben işime bakarım.
eleştirileri göz önüne alırım özellikle düzgün şekilde yapılmışsa
Onlara kendine bak diyerek gülüp geçiyorum 😂
Mantıklı sebepleri varsa her türlü eleştiriye açığım
tepkim 😂😂
Kimse giyimime, kilom gibi şeylerime karışamayacağı için umursamam ama eğer mantıklı konuşuyorsa umursamaya çalışırım
Göreceli şeyler bunlar.. Çoğuna kulak asmıyorum..
Evet diyip gülüp geçiyorum karşıdaki kuduruyor
Sikkkkkko sanki kendi çok düzgün diyorum
Eleştiriye açık biri değilim
İplemeyerek
Görmezden duymazdan geliom
hadlerini bildiriyorum
Kimsenin beni elstirmeye hakkı yok
istediğini söyleyebilir
İyi dileklerimi sunuyorum
Kimseye böyle bir hak tanımıyorum..
Teşekkür ediyorum
Ay g. tm diyorum
Uzaklaşarak
dinliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?