Evliliği kadınların köleleştirilmesi olarak görüyorum (aynı zamanda dışarıda bir meslek icra eden kadınlar) böyle düşünen var mı?

Yine altını çiziyorum burada kariyer sahibi kadınlardan bahsediyorum, ev işleri yine kadına kalıyor bizim toplumumuzda, kölelik olarak görüyorum? Benim gibi düşünenler var mı?
Evliliği kadınların köleleştirilmesi olarak görüyorum (aynı zamanda dışarıda bir meslek icra eden kadınlar) böyle düşünen var mı?
Cevapla