Sizce de mezhepler çok saçma ve kötü değil mi?

Uzun zamandır İslami araştırıyorum yavaş yavaş, mezhepleri araştırınca biraz açıkçası ne kadar saçma olduğunu düşündüm, bir müslüman olarak biz neden mezheplere ayrılıyoruz? Mesela bazı müslümanlar alevileri sevmez, ama müslümanlar kardeş değil midir? Sizce de çok saçma değil mi ya?
Sizce de mezhepler çok saçma ve kötü değil mi?
Cevapla