Askili giymem bile yasak onlarin istedigi gibi olayim istiyorlar sevgi yok giymek istedigimi soyledim diye beni asagiladi giyemezsin dedi bagirdi cagirdi degersizlestirdi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılŞimdi şöyle açıklayayım tecrübelerime dayanarak en az 3 4 tane bu şekilde çift gördüğüm için yazıyorum bunları. Evlilik öncesi ailesinden doğru dürüst ilgi saygı hoşgörü ve en önemlisi saygı görmeyen bireyler bunalıma girip en sonunda evlendiğinde Özgür olabileceği bi erkeğin onu çok sevip gözünden bile sakınabileceğini, babasından görmediği herşeyi ondan görebileceğini, dertsiz olabileceği kanaatine vararak evlenmeye karar veriyor. Bu evlilik sonrası ilk6 ay süper gidiyor ama onsan sonra ne Hikmet ise yavaş yavaş erkeğin değişmesi ile birlikte kadını düşündürmeye başlıyor acaba neden böyle yapıyor siye sonra ada kadın sevilmeye mutluluğa aç olduğu için olaya iyi tarafından bakıyor ve önemsemeyip olayı çözmeden üzerini kapatıyor. Bu erkeğin halleri giderek değişip depresif bir hale girmeye başlıyor bu sefer ağır hakaretler ithamlar olaya dahil oluyor. Kadın yine iyimser düşünüyor birleşe canı sıkılmış herhalde diyip olayı örtüyor ve yediği laflar ile kalıyor. Daha sonra bu iş şiddete kadar gidiyor ve kadın sanki dünya da ondan başka erkek yokmuş gibi sanki ona muhtaçmış gibi yanlışı gördüğü halde istemsizce onun yanında kalmaya devam ediyor sonuç olarak evde değersizleştirilmiş, evde ve eşin kalbinde bi anlam ifade etmeyen seks objesi olan bi kadın kalıyor. Yani demem o ki bı terslikleri evlenerek düzeltebileceğini aklından çıkar.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Neden mutlu olmayı denemiyorsun, bir bez parçası için kendini mutsuz ediyorsun 40 yaşlarına geldiğinde kendin bile bu şekil giyinmek istemeyeceksin yarın istemeyeceğin şeyler için bugünü neden karanlık bir çukura atıyorsun. Giysen ne olacak gitmezsen ne olacak hayatın mı değişecek sana tavsiyem giden gün geri gelmez ondan bugünü dolu dolu yaşa bu elbisesiz de olur çıplakta olur olur da olur
00 Yorumla
Evleneceğin adamı iyi seçmelisin, Salaloviç birisi çıkarsa, daha beter günler yaşayacağın kesin. Kendini geliştirmeye bak, üniversite eğitimi almaya çalış, kendi ayakların üzerinde durmasını bil. Muhtaç olma kimseye, bilemezsin belki aldatılırsın o zaman ne olacak. Uyanık olmalısın her zaman.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılSen bu kafadan çık sorun kafanda senin askılı giyince bir halt olmayacan neyin şovunu yapmaya çalışacan evlenmek çözüm değil evlenecegin kişi de böyle giyinmeni istemezse ne olacak sen diyorsun ki ben k. asarlik yapayim kendimi özgür rahat hissedeyim
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
65Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılsırf bunun için evlenme bence
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 633 cevap paylaştı. Kızlar şu evliliği çare olarak görmeyin kendinize okuyorsan okulunu bitir iyi bir meslek sahibi ol kendi ayakların üzerinde dur kimseye muhtaç olma o zaman sana bir allahın kulu karışamaz vakti gelince gerçekten sevdiğin sana değer veren insanla evlenirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOrtalık maddi sıkıntılardan dolayı abaza dolu, birinin nefsini azdırıp tecavüze uğrasan onlar için ne kadar kötü bir şey bilgin var mı? Güzellikler kişiye özel olmalı. Evlilik yapınca sanıyor musun her şey çok daha güzel olacak? Sorumluluk sahibi olmak kolay değil, hele ki kurtulmak için evlilik kocana yapacağın en büyük kötülük. 😒😏😒😏 Evlilik demek hayat birleşme ve iyi günde kötü günde bir yastığa baş koyma demek 👍 ona göre hareket et.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşırı baskıcı = istediğin açıklıkta giydiriyor, bu baskı değil tatlım bu çok farklı bir kendilerince koruma içgüdüsü.
Evliliğe gelince beterin beteri var, ailemden kaçtım kurtuldum dersin bir anda alaşağı olursun. Aile baskısından (!) kaçıp mutlu olanı ben görmedim.. Yağmurdan kaçarken doluya tutulma.01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGiydirmiyor*
Gizli Üye(36-45)+1 yılEkonomik özgürlüğün var mı yani kendi paranı kendin mi kazanıyorsun? ve ayrıca Üniversite okudun mu? okuduysan bile git tekrar sınava gir başka bir bölümü kazan. Ailenden uzak bir ili tercih et. En makulu bu. Hem eğitim olduğu için ailen bir şey dimez.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmen gerekmez ve reşitsin. Eğitimini tamamladıysan ya da bir meslekte kendini geliştirebildiysen, bir de koca boyunduruğuna girmene gerek yok. Düzgün bir ege şehrinde istediğin gibi özgürce yaşayabilirsin.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 965 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmek çözüm değil eş kapısı kaçış yolu olmamalı yağmurdan kaçarken doluya tutulmak var gencecik kızsın okulunu bitirmeye çalış ekonomik anlamda bağımsız ol kimsenin eline bakma o zaman ailen ile arana mesafe koyabilirsin ancak
00 Yorumla
+1 yılEvlen ama kendini kaptırma fazla bağlama o kişiye. Kişisel gelişimle ilgilen kendini sevmeye değer vermeye kendinden güç almaya bak. O kişi sadece baskıcı aileden uzaklaştıran bir fırsat olacaksa olsun. Ben kötü gozle bakmadım bu fikre
00 Yorumla
+1 yılSana şöyle söyleyeyim kanka Türkiye’de çoğu kız bunu yaşıyor evlilik asla bir kurtuluş değildir daha pişman olursun haberin olsun
134 Yorumla- +1 yıl
Evlenicegin kişiye göre değişir evli değilsin bir şey değilsin
- +1 yıl
Evliliği bir kurtuluş amaçlı yapıyorsa zaten pişman olmama ihtimali yoktur
Soran+1 yılSen yasamiyorsun ama boguyor beni
- +1 yıl
İnan çok fazla yaşadım seni en iyi ben anlarım
Soran+1 yılNasil ikna oldular
- +1 yıl
İnan annem bana kan kusturuyordu burada her şeyi anlatamıyorum ama ben buyum dedim alışacaksınız dedim bi zamandan sonra saldılar beni
- +1 yıl
Kesin çok şey yaşamıştır
Soran+1 yılKotu ya kavga etmrk de 😔
- +1 yıl
Ne yaşadığımı bilemezsin yıllardır ailemle aynı evde yaşıyorum hergün sorun yaşıyorum İnan bana tüm kızlar bunu yaşıyor yanlız değilsin
- +1 yıl
Kavga etmek çok kötü evet ama net tavrını ortaya koyacaksın ben buyum diyeceksin ekonomik özgürlüğün olursa sana kimse bir şey diyemez
Soran+1 yılGizlice mi giysem yoksa zorla mi bilmiyorum
- +1 yıl
İzin vermiyorsa al gizlice giy yani muhattap olma boş ver
Soran+1 yılHelal olsun
- +1 yıl
Gizli gizli giy bana sorarsan muhattap bile olma
Soran+1 yılOyle yapiyordum uniye sehir disina gittim orada giydim ama buraya gelince iste dun dedim ben bunu giymek istiyorum asla giyemezsin dedi babama soyledi babam sinirlendi
Soran+1 yılBluz uzerine hirka giysem artik anlarlar ya 😑
- +1 yıl
Çalış bir işte hangi bölümü okudun canım
Soran+1 yılDaha uni 1 e gececegim hazirlik okudum ingilizce
Soran+1 yılBilgisayar muhendisligi 4 yilim var
- +1 yıl
Kanka üniversitede istediğini giyersin
Soran+1 yılOyle yapacagim
- +1 yıl
Hepsi aynı takma kafana
- +1 yıl
Uniye gidince bozuluyorsunuz. Ve amaç ne neden açık giyiniyorsunuz? Müslüman değil mısınız?
Soran+1 yıl@Mizojinist03 degilim
- +1 yıl
Niye değilsin? Ailen muhtemelen dinden dolayı izin vermiyor karışıyor çünkü dinde kadının açık giyinmesi yasak ve günah
- +1 yıl
İslamiyet kadına haklar verir ama kültür kadının elinden bu hakları alır lanet olası kültür yüzünden kadınlar istediğini giyemiyor dinde zorlama yoktur kimse başörtüsü ile gezmek zorunda değil
- +1 yıl
Farz olduğu için zorundasın. Başörtüyü geç senin hem saçın açık hem de üstüne birde açık giyinince 2 kat günah işlemiş oluyorsun.
- +1 yıl
Geldi ahlak polisi cehennemde benimle birlikte yanmayacaksın kendine odaklan
- +1 yıl
Sen de adam gibi dinini yaşa o zaman inanıyorsan. Bak soran inanmadığı için ona lafim yok o serbest zaten inanmıyor çünkü.
- +1 yıl
Ne biliyorsun Allah’la aramda olan ilişkiye saçım açık diye cennete gidemeyek miyim sen Allah mısın buna karar veriyorsun
- +1 yıl
Ve atatürkçü birisin. Zaten solcu chpli kemalist birinin müslümanlığı da bu kadar olur inan ama her haltı ye kafası
- +1 yıl
Gerçek bir müslüman insanları rencide ederek kutuplaştırarak konuşmaz ben yaradılanı yaradandan ötürü sevirim Müslümanım diye gezme ortada
- +1 yıl
Saçın açık değil ki sadece. Keşke açık olan yerin sadece saç olsaydı
- +1 yıl
Ne biliyorsun günahımı sevabımı yeter kes insanları dinden soğutmayın dinci köpekler
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİşte bu yüzden bende eğitim yoluyla evden gitmek başka şehirde üniversite okumak istiyorum. Seni o kadar çok iyi anlıyorum ki aynı şeyi bende yaşıyorum 😔😔😔😔😔😔
15 Yorumla- +1 yıl
Açık giyinince ne kazanıyorsunuz?
Cevap sahibi+1 yılBu senin anlayacağın bir şey değil. İstediğin kıyafeti, beğendiklerini, kendi tarzını giyememek kendini kısıtlanıyormuş gibi hissetmek, özgür hissetmemek gibi bir duygu. Alt tarafı kıyafet ve en yakının, ailen bile o kadar çok abartıyorlar ve seni anlamıyorlar anlamak istemiyorlar, kırıcı sözler söylüyorlar
- +1 yıl
Çünkü açık giyinen kıza kötü gözle bakar toplum ve cinsellik için yaklaşır erkekler. Din konusuna gelirsek aileler din ve toplumdan dolayı izin vermiyor kızlarına. Dinde günah açık giymek
Cevap sahibi+1 yılEvet açık giyinen kıza kötü niyetle bakan, cinsellik için yaklaşan erkekler olabilir o konuda hak veriyorum. Kötü insanlar hep varlar ve olmaya da devam edicekler. Sadece açık kızlara değil kapalılara da cinsellikle yaklaşanlar var. Ve herkesin dini, günahı kendine değil mi? Herkes kendi günahından sorumlu. Özellikle yaşadığım şehirde aileler inançlı olup kendi kızlarını kapatmaya, örtünmeye zorlayanlar çok var. Ve buna katılmıyorum. Bir kız ailesiyle yaşadığı sürece kapalı olabilir, uzun giyinebilir ama kafasına koyduysa o evden ilk gittiği anda emin ol açılacaktır. Konuyu değiştirip kapalı olmaya getirdiğim için kusura bakma çünkü benim ailemin bana yaptığı şey bu. Ben bir yetişkin olsaydım, ailemin yerinde olsaydım çocuğumu kibarlıkla uyarırdım, ve o neyin günah neyin sevap olduğunu bildiği için, onun tercihi, onun kararı, onun hayatı der ona saygı duyardım. Ama ben açıkçası ailemi geri kafalı buluyorum.
- +1 yıl
Sana ne diyim ki ben şimdi ki gençlerin zaten dinle imanla alakası yok. Z kuşağı yarın anne baba olunca onların çocukları iyice edepsiz namussuz olacak maalesef
Evleneceğin adama bağlı ama böyle durumlar insanı hataya zorlar ailemden kurtulacağım derken daha kötü duruma düşebilirsin iyi düşünüp ona göre karar vermen gerekir 👍
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 383 cevap paylaştı. Aile baskısı altında yetişmiş bir adamla evlenme mutlu olursun. aile baskısı altında yetişmiş bir adamla evlenirseniz , sizin ailenizle aynı durumu yaşarsınız evleneceğiniz adamla
00 Yorumla
+1 yılEvliliği bir kurtuluş olarak algılama çok doğal çünkü evde sevgi görmeyen biri dışarda arar o sevgiyi ilgiyi
Ama bu değilki evlenince çok mutlu olucaksın çünkü bazı insanlar bu sebepten dolayı yanlış insanlarla da evlenir.00 Yorumla📌Yağmurdan kaçarken doluya tutulmada, dikkat et. Kurtulmak için evlenilmez. Sende askılı giymeyiver ölmezsin ya. Açmayın kardeşim kıçınızı başınızı. Askılı giyemiyorum diye baskımı oluyor bu. Bende kızıma askılı giydirmem. Kızım karşıda gelmez. Eski kafa değilim. Kızımın başı açık, mini şort ip askı, dekolte giydirmem
00 YorumlaKafa dengi birini bulursan evet
Sırf ordan kurtulmak için evlenirsen daha beterine düşersin
00 YorumlaEvlenmek bu sebeple yanlış olur
Daha yanlış karar verirsin bence
Tabi evlen ama acele etme
00 Yorumla
+1 yılAsla kurtuluşu evlilikte görme istemediğin biri ile kurtulmak için evlensen nereden biliyorsun daha kötü olmayacağını
00 Yorumla
+1 yılEvlenirsen belki daha beteri olabilir. Yağmurdan kaçarken doluya yakalanabilirsin
10 YorumlaEvleneceğin kişiye bağlı sonra ailenden daha baskıcı çıkmasın.
10 Yorumla
+1 yılherkes baskıcı
ssadece aileler mi
kocanda öyle olacak10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 935 cevap paylaştı.
+1 yılDikkat et yağmurdan kaçarken doluya yakalanma hep öyle olur.
10 Yorumla
+1 yılEvlendiğin adamda ensest severse erken arkadaşıyla seviş derse beterin beteri var
00 Yorumla
+1 yılBari tanımadığın insanla evlenme sonra ailene muhtaç kalırsın.
00 YorumlaErgenlikten hep bunlar
Otur yerine çocuk
00 Yorumla
+1 yılBelki daha beter birine denk gelecen kurtulacağım diye bu hatayı yapma bence
00 Yorumla
+1 yılMaddi ve mesleki bağımsızlığını elde etmeye bak evlenmektense kendi evine çıkmak evladır
00 Yorumlaevleneceğin kişiye bağlı yağmurdan kaçarken dolya tutulmayasın
00 YorumlaBen aile evinde tayt giyebiliyorken sevgilim olunca tayt yasaklandı. 😐 koca, daha baskılıyor
00 YorumlaEvliliğe bakış açınız büyleyse yağmurdan kaçarken doluya yakalanma durumu olmaz inşAllah
00 Yorumla
+1 yılHıhı gel evlenelim bende baydım annemin kız bul demesinden
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenince sorunlar da artıyor artık evlenen de mutlu değil
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı.
+1 yılEvlensen de olmaz. Erkekler de eşlerine mini etek, askılı giydirmiyor. Çoğu için böyle.
09 Yorumla- +1 yıl
Giymeyin çünkü rezillikden başka bir şey değil.
- +1 yıl
@Mizojinist03 siz de o zaman instagramda sokakta plajda mini etekli bikinili kadınlara bakmayın. p*rno izlemeyin. Evlendiğiniz, sevgiliniz kadına bakın sadece onunla ilgilenin o zaman. Kadınların kilosu, meme kalça büyüklüğü, vulvasının dış ve iç dudakları, klitorsinin büyüklük ve küçüklüğü, terlemesi, her şey için estetik yaptırıyorlar. O sizin baktığınız kadınlara benzemeye çalışıyorlar. Sorun sizde.
- +1 yıl
Yanı biz kadınların fiziğine önem veriyoruz o yüzden kadınlar estetik yaptırıyorlar makyaj yapıyorlar
- +1 yıl
@Mizojinist03 vermeyin o zaman. Kadınların fiziğine önem veriyorsanız kadınlar fiziklerine dış görünüşlerine önem verip giyiyor. Giyimlerine de karışmayın o zaman.
- +1 yıl
Çoğu erkek istemez açık giymenizi aslında
- +1 yıl
Ama güzel olmanızı istiyoruz yüz güzelliği önemli
- +1 yıl
@Mizojinist03 açık giyinmezsek güzelliğimizi nasıl göreceksiniz? Ben mesela açık giyinmiyorum. Kimse görmüyor ve ilgi de görmüyorum erkeklerden.
- +1 yıl
Yüz guzelligi
- +1 yıl
İçin açık giymeye gerek yok ki
+1 yılKurtulmak için sevmediğin biriyle evleneceksen daha kötü günler seni bekler
00 Yorumla
+1 yılEşinle bunları aşabilirsin doğru, ben de evlenmek istiyorum
00 Yorumla
+1 yılEvlilik bir kurtuluş değildir asla kendin göre anlayışlı birini bulursan ancak
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBunlar küçük şeyler bence fazla dert etme tartışma ailenle başına bir şey gelir diye endişeleniyor olabilirler kısa kollu giy sende
00 Yorumla
+1 yılbüyük hata yaparsınız..
evlenmek bir kurtuluş değil..00 YorumlaBir cesaret ile başka şehire taşın işe gir ayaklarının üzerinde durmaya çalış zorda olsa başar yaparsın sen inanıyorum aileden gelen psikoloji cidden kötü bir durum maalesef
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde babamın psikolojik sorunları var. Çok gıcık
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKocan da izin vermez aynı şey. evlenince rahatlarım kafasıyla evlenme daha beter olma ihtimalin var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlilik kumar gibi bişey. Kurtulucam derken iyice batabilirsinde..
00 YorumlaKurtulursun ben bile 21 yaşımda evlenmek istiyorum ama ailem önce devlet memuru ol diye baskı yapıyorlar bana 😒
10 Yorumla
+1 yılOku ve kurtul evlilik çözüm değil aynı bokun farklı rengi.
12 Yorumla
Soran+1 yılUni okurken o zaman gizli gizli yasayayim hayatimi sehir disini yazdim istemeseler de
- +1 yıl
Mantıklı partime bir iş bulur çalışırsın da
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvlendiğin kişide büyük ihtimal aynı baskıyı yapacak, ayrıca dayak atabilir, seni aşaģılayacak, yataģında gaz çıkartacak, belki pen... ini beğenmeyeceksin, geri dönüşü olmayan yol deyip çileye katlanacaksın belki
00 YorumlaEvlenmek çözüm değil bence sırf bunun için evlenme sevdiğin için evlenmek istediğin için evlenmelisin
00 Yorumla
+1 yılevlilik bir kurtuluş olmayacaktır, hatta sorunların daha da artacak ve yavaş yavaş hayatın kayacaktır, emin olabilirsin.
00 YorumlaKızım olsa eğer okumassa 18 19 yaşında evlendiririm kızlarla büyüdüğü zaman basa cikilmiyor elbise için ailesine düşman olan olan kız
00 YorumlaEvlilik kesinlikle çözüm değil, kendi özgürlüğün kendi elinde olmalı, birseylere bağlı yaşamak değil
10 YorumlaGel hemen yarin nikaha gidelim vallahi billahi kurtul
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılKocan da askıya izin vermez
10 Yorumla
+1 yılHayatının içine daha çok zıçarsın
10 YorumlaÖyle de kurtulursun okuyarak
00 YorumlaYa evlendigin kişide baskıcı olursa
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılEvlendiğin kişiye bağlı. Evlilik kurtuluş değil.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.
+1 yılBunun için evlenme
00 Yorumla hyaır 21 yaşındasın kendine git bir hayat kur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılOnu ben de düşündüm de evlilik bir kurtuluş değil
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 595 cevap paylaştı. Yagmurdan kacarken doluya tutulursun.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yıleşin deha başkıcı da çıkabilir
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılYağmurdan kaçarken doluya tutulma hesabı
00 Yorumla - Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer