34 yaşındayım annem evlenmezsen evladım değilsin diyor babam hergün küfrediyor bunu onlarla sakince konuş demeyin lütfen çok denedim herşeyi denedim bi kız bulmuşlar annem torun görmeden ölürsem sütümü helal etmem diyor ve ben kafayı peynir ekmekle yiyorum 🙂
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılNedense bu soru bana pek gerçekçi gelmedi, bu kadarı olmaz sanki abartmış gibisin. Evet aile bunu isteyebilir ama bu kadarini kimse yapmaz. Ayrıca bu yaşa gelmiş ve hala onlara sözlerini kabul ettiremiyorsan yani hala ne yapacağım diyorsan burada bir sorun var demektir...
03 Yorumla
Soran+1 yılKullanıcı adınız güzelmiş soru sana gerçekçi gelmiyor olabilir ama hayatgerçek
Soran+1 yılAyrıca onlara sözümü geçiremiyorum değil onları kırmak istemiyorum
- +1 yıl
Bunun cevabını da diğer yorumcunun yorumuyla yanıtladim. Evet hayat da gerçek bende. Bu yaşta erkek sızlanıyor ☺inanılır gibi değil😂
En İyi Cevaplar
Bu yaştan sonra ailene bu konuda karşı gelemiyorsan, gelmek istediğin zaman da bununla ilgili harekete geçemiyorsan bence kabahati biraz da kendinde aramalısın. Sonuçta hayat senin, eğer ekonomik özgürlüğün varsa çıkar kendi hayatını kurarsın. Aileni de işlerine karıştırmazsın. Bence birey olarak bağımsızlığını kazanmayla ilgili sorunların var..
09 Yorumla
Soran+1 yılBağımsızlıkla alakası yok sadece anne babamı kırmak istemiyorum
- +1 yıl
Evet işte tamda söylemek istediğim buydu. Kırmadan da olabilir
Soran+1 yılNasıl olacak o onları kırmamak için herşeyi denedim
- +1 yıl
Net olamamak sorun, tek kalemde konu bitirmek mesele ki uzamasin. Hayat benim hayatım karari ben veririm demenin uygun bir yolu vardır
Soran+1 yılSize göre bunu demek kolay
- +1 yıl
Yoo yapmakda kolay. Tek çözüm net olmak, kararlı olmak...
Soran+1 yılVe birazda onları kırmak
- +1 yıl
Kırmadan da yapılabilir bence. Gerisi biraz üslup ve kararlı olmak ya da kulağını kapatmak hepsi bu
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBizde anne baba bunları direk değil dolaylı olarak söyler. Bunun niyeti nedir ne yapmayı düşünüyor diye kızkardeşim ve yengeme söyleyip bana sorduruyorlar. Azar işitmediğim büyük kimse kalmadı etrafta kimide nasihat ediyor seninde artık bir yuvam olsun diye bende aldırış etmeden devam.
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Annem arada evlenmemi istediğini söylüyor ama babam tam benim kafada evlenme hayatını yaşa sorumluluk alma rahatını bozma diyo Allah yardımcın olsun evlilik konusunda anlayışlı aile şart
02 Yorumla
Soran+1 yılBide annem çocuk gördü mü bana inat gidip öpüyor seviyor okşuyor sinyal veriyor torun istiyoruz diye
- +1 yıl
Kral bende tek çocuğum böyle baskı yapmıyorlar yaparlarsa zaten evde durmam annem askerden geldiğim de bir kaç kez ağzımı aradı ısrar bile etmedi gittim 3 yıl marmaris de yaşadım pandemi den sonra döndüm eve tekrar bana evlilik konusunda en ufak baskı olursa yine giderim ağırlığını koy böyle olmaz sütümü helal etmeyecekse niye doğurmuş niye emzirmiş seni damızlık olarak mı görüyor üremen için mi dünyaya getirmiş anne babada olsa yerini haddini bilmeli
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
65
Cevap
30Cevap
+1 yılEvlilik öyle kolay bişey değil sırf torun olsun diye yapılacak bir şey değil. Sevgi olmadan bir ömür geçmez sevgililik ile evlilik hiç aynı değil sevip saymadığın insanla evlenme kardeşim. Önemli olan anlaşabilmek sevmek saygı duymak bunlar olmadan sırf torun sahibi olsun annemler dersen çok büyük hata edersin. Evlenince gelin adayıyla anlaşamazlarsa ailen başka sorunlarda olursa evliliğinizde bunlarla seven insanlar bile yeri geliyor başa çıkamıyor olan toruna oluyor. Kendin istersen ben bir ömür bu insanı yanımda görmek istiyorum dersen evlen. Evlilik yaşı önemli ama sırf yaşın geldi diye sevmediğin bir insanla evlenme derim.
32 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın peki sence benim yaşım geçmiş mi 1 ay sonra 35 e giriyorum
- +1 yıl
Yaş kadınlar için çok büyük sorun, doğum yapacakları için önemli ve erkekler genç bayanlara bakıyor. 35 yaş büyük yaş değil ancak küçük yaşta değil. Çoluk çocuğunuzla güzel vakit geçirmek isterseniz çok yaşlı baba olmamanız iyi olur ama önemli olan sevdiğiniz biriyle evlenmeniz. Çok olumsuz şeylere bakmayın bazen zamanla alışıyor insan zamanla seviyor ilk görüşte aşk diye bir şey çok yok önce bir sevgili olun hoşlandığınız kişiyle sonra severseniz kendiniz istersiniz sevgilinizden önce evlenmeyi zaten :)
o neki daha bu yaşta anneme babama göre her şey hoş görüyolar sağolsunlar okadar iyi birbilerine baktılarki onlarda dediklerinin aynısnı diyo 2 abimde evlendiya çocukları olduya 1 yıldır demedik laf bile kalmıyo ama bilmiyolarki evlenceğin kişi seni nafaka yağmuruna tutturcağını eski kafalar öyle sanki biz bilmiyoz ömür boyu paylaşabilceğimiz biriyle hayatımızı idame ettirmeyi
011 Yorumla
Soran+1 yılYa annem bana inat gördüğü çocukları öpüyor okşuyor sinyal veriyor torun istiyoruz diye
- +1 yıl
yapar reis valla tüm akrabaların ortasında bizimkiside evlenmedi dediği bile oldu bi türlü anlatamadım evlilik bana göre bi kere olur onuda işte bulmak meselesi zor bide bisürü kişiyle tanıştırmaya başladı anne diye kırmadım yok aga hepsimi birbirine benzer klasik türk kadını varya o televizyonlarda evini tanıntan ayn oyle hepsi birbirinden öyle ama benim konuştuklarımla gösterdiği arasında uçurum var ama hepsi maddiyat olan geçici ilişki evlilik hep böyle gidiyo giderde bu yaşadığımız dünya bunu gösteriyo
Soran+1 yılAnlıyorum
Soran+1 yılSenin yaşın kaç kardeşim
- +1 yıl
21 şaka gibi gelcek ama öyle bizim anne baba 18 de evlendi ikiside 18 ken büyük abi 24 de ortancı abide daha üniversitedeyken evlendi 21 de bizimkiler çok hızlı ve ısrarcı akrabalarda aynı şekil öyle amca oğullarım var 3 tane onlarda erken bizimkiler çok hızlı olsun bitsin sanıyo ne gariptirki mutlu mesut yaşıyolar hiçbirinden bi gram evlilikte sorun çıkmadı ama herkezi öyle sanıyolar daha ben tanıştığım kişiden bile amaç sadece geçici evlilik nasulsa ayrılırım kafasına dalmak olduğunu anlıyabiliyorum ztn takmıyom ya artık görüşmüyomda fazla kimseyle evden gidicek kadar birikim yapıyım gidcem ztn evden
Soran+1 yılMemleket neresi kardeşim
Soran+1 yılO zaman ben 34 yaşıma kadar baskısız geldiğime şükredeyim bi
- +1 yıl
ya bu bizim akraba tarafından öyle arkadaş çevremde bunu yaşıyan yok en fazla 26 da baskıyı kurmaya başlarlar 23 de üni askerlik falan filan bencede reis yaşın gelmiş evlenmiceksen bu saatten sonra hiç evlenme yani ne dicen 40 a geldiğinde ben hiç evlenmedim diye araşıya girip çocuklu birimi bulcan
Soran+1 yılKardeşim bence herkes evlenecek diye bi kural yok öyle değil mi var mı öyle bi kural?
Eger evlenmek istemiyorsan kesinlikle ailende olsa buna kendini zorlama. Evlenmek icin evlenip hayatini karartma derim. En kötü ihtimal bi ayri eve cik ve kendi düzenini kur. Kendini hazir hissetmedende öyle birsey düsünme bile, sadece kendini degil karsidaki insanida etkiliyor bu durum hele birde cocuk olursa is tamamen cikmaza girer.. hakkinda hayirlisi olsun.
10 Yorumla
+1 yılGerçek değil diyenler hayattan izole mi olmuşlar yoksa mutsuz evlilikten bir haber mi bu enbesiller bekleyin nefret kusacağım. En büyük hata herkesin evlenmesi herkesin anne baba olma zorunluluğunu üzerine yıkmaya çalışmamız nasıl bir saçmalık bu. bunlar olmayincada o kisiyi eksik saymalar toplumdan dislamalar felan daha saymadigim birçok baskı.
Bosuna mı katil oluyor insanlar. hicbir masum insan kötü bir seyi haketmez ama insanları istemedikleri birseye zorlamayin !!!00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBunun icin o kisiye guven gerek para gerek is gerek devamlilik gerek yani cok sorun var maliyeti zaten demiyorum bana da diyorlar annem hep bebek videolari atiyor falan ama daha isim yok ki universite mezunuyum para birkimim yok her seyi bedeva yaoacak fabtika sahibi zengin bir kayin oeder bulursam anca oyle evlenirim
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSevebileceğin biriyle evlen kardeşim. Anneni de çok sevdiğini biliyorum ben anladım tüm yazdıklarından ne onu üz ne de böyle gez. 40 dan sonra kadınlar sana evlenilmez gözüyle bakıyor çünkü. Yaşın 40 a varmadan evlen anacağızını üzme. Bakma burdakilerin kendi hayatın bilmem ne zırvasına. Evlilik güzel birşeydir aslında.
13 Yorumla
Soran+1 yılGüzel bir şey diyorsun
Cevap sahibi+1 yılTek çocuk olduğun için annen çok düşkündür çok sever seni. Eminim sen de onu. Sözlerinden de aslında annenin bu üzüntüsüne üzüldüğünü de hissettim. Eğer kafana uyan biri olursa anlaşabildiğin sevebildiğin düşün evlenmeyi. Ha olmazsa tabi düşünme ama varsa düşün derim. Yaş ilerleyince hiç kimseyi beğenmez olacaksın ve evlilik işin hiç olmayacak. Ne anneciğini üzmeye değer inan ne bu ömrü tek geçirmeye. Bakma burdaki özgürlükçü tiplere ellerne geçse koşa koşa evlenirler.
Soran+1 yılHmm
Demek ki karşına hayırlı biri çıkmamış böyle de düşünmek lazım. Evlensen bu sefer de çocuk ne zaman falan diye sorular geliyor. Çocuk olsa ikinci çocuk ne zaman vs hep bir toplumsal baskıyla yaşıyoruz.
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Soran+1 yılToplumsal baskı hayatımızı yönetiyor
Gizli Üye(36-45)+1 yıl40 yaşındayım Bana bir kez bile olsun Hadi yardımcı olalım evlendirelim demediler sen gelmişsin şikayet ediyorsun evlenmekten Neden korkuyorsun Neden bu kadar evlenme özürlüsünüz Madem Evlenmeye niyetin yok çek git tek başına yaşa neden Ailen ile birlikte yaşamaya devam ediyorsun yoksa dışarıda tek başına hayata tutunmaya g**** yok mu
00 Yorumla
+1 yılMerhaba bu isler boyle olmaz ki mutlu olamazsin
Ailen toplumu dusunuyor uyma onlara boş ver
Degistirmeye calisma da onlara Gore dogru bu
Sen kararindan vazgecmezsen bir sekilde alisirlar bence
Bir de annenin Seni silerim vs demeye hakki yok hayat Senin istiyorsan oyle yasa😊12 Yorumla
Soran+1 yılYa biliyorsun anne işte böyle demesi beni üzüyor
- +1 yıl
Benimki de bana diyor ben de etmezsen etme diyip kenarima cekiliyorum
Yorma guzel enerjini aile de bazen bir yere kadar
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılTek çocuk olmayı siz secmediniz bunu onlara söyleee yapsaydılar iki kardeş simdi bu tür olaylara gerek kalmazdı torunu diger evlatlarindan severlerdii. Dinlemiyorlarsa sen onları reddet 🤷🏻♀️
11 Yorumla
Soran+1 yılAnnem babam ikiside benden 18 yıl büyük bide çocukları olmuyordu toruna merak salmışlar
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılMadem tek çocuksun. Diyeceğin tek laf var.
Ben kardeş sevdim mi ki siz torun seveceksiniz?
Sİzin gibi tek bırakacağım çocuğu yapmak için mi evleneyim? diyeceksin
Bak bir daha ağzını açabilir mi?10 Yorumla
+1 yılNeden evlenmek istemiyorsun? Bir işin ve aşın mi yok? Anne baba yanında oturmak kolay mı geliyor? Bir kusurun mu var? Sadece istemiyorum demek saçma çünkü.
04 Yorumla
Soran+1 yılMaddi vs hiçbir sorun yok sadece evlenmek istemiyorum
- +1 yıl
Evlen bence 😅 İleride tek kaldığın zaman keşke dersin
Soran+1 yılHmm
- +1 yıl
Acaba benim yorumumu kim beğenmedi. Bak sana kafayı takan bir var evlen bence diyince kızıp yorumumu beğenmedi ndjdjxj kimi kızlarımız da tepkisini böyle gösteriyor işte ndjdjdnd
+1 yılResti çek ters psikoloji uygula. Yumruğu masaya vur "konuşmazsaniz konuşmayın" deyip bir müddet ortalıktan kaybol ulaşamasınlar. Pişman olacaklar emin ol
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
Aile & Toplum konusunda 634 cevap paylaştı. Herkes evlenmek zorunda değil anne babalar neden böyle anlamıyorum
31 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Bu anne babalar neden böyle hiç anlamıyorum. Ben kabul etmedigim için bana artık soyleyemiyorlar. Yuz bulsalar bana da baskı yaparlar da hiç yuz vermiyorum.
00 Yorumla
+1 yılHayır işte yanlış yapıyorsun sade peynirle kuru olur iki dilim de domates koy öyle ye yanına da bir çayy oh mis
01 Yorumla
Soran+1 yılMmmm evet
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYaş 38.
Sülalede evlenemeyen en büyük ben kaldım.
Benden küçükler bile evlendi, evleniyor.
Ailem evlen dese de baskı yapamazlar.
Nasip de ne varsa o olur inşallah.00 Yorumla
+1 yılBen evlenirsem 3 kadın ile evlenirim tek kadın için hayat sistemimi ve düzenimi değiştiremem dedim istenmeyen ses ve gürültü sona erdi şimdi çok rahatım
15 Yorumla
Soran+1 yılYaş doğru mu abicim
- +1 yıl
Yaşım doğru
Soran+1 yılBen ailenin tek çocuğu olduğum için bunlar başıma geliyor torunda torun
- +1 yıl
Onların istekleri bitmez sen kendi hayatına bak
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılEvlenmek istemiyorum dedi.
Evlendi ve 2 çocuk yaptı ahhahhah22 Yorumla- +1 yıl
2 ne ya en az 12 istiyorum
- +1 yıl
Ooo tamamdır ozaman
+1 yılAyrı eve çık. Insan kendi isteği ile evlenmeli, aile veya toplum baskısı ile değil.
01 Yorumla
Soran+1 yılE yani
+1 yılSen istenez misin evlenmek? Al karşına konuş baskı yapmayın bana de ya da evden giderim.
01 Yorumla
Soran+1 yılSorun evden gidip gitmemek değil annemi kurmak istemiyorum
+1 yılacele karar verme bence onlar istiyor diye çünkü kapıyı kapattığında ailen değil o kişi ile sen başbaşa kalacaksın.. iyi düşün
00 YorumlaBizim bir akrabamız var senin gibi yeşil gözlü uzun boylu sarışın kız istiyorum diyip geçiştiriyor öyle yap
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılYani yaşınız büyük bunun kararını siz verin belli yaşa gelmişsinzi
04 Yorumla
Soran+1 yılAile baskısından nasıl kurtulurum
- +1 yıl
Ailemize şunu söyleyin bu sadece bir öneri tabi ben yetişkinim kiminle evleneceğimi ve zamanı ben seçerim diyin
Soran+1 yılHerşeyi denedim
- +1 yıl
Bence sözünüzü yine siz dinleye bilirsiniz
+1 yılBana da aynısı yapıldı 13.5 senedir zindan mahkumuyum.
Evlilik apt*llıktır.01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi dersin
Herkes evlencek diye çocuk sahibi olucak diye bir kural yok ailen anlayışlı olmasi. lazim
06 Yorumla
Soran+1 yılAilenin tek çocuğu ben olduğum için onu unutmuyor bana inat başka çocuk görünce kucağına alıyor öpüyor okşuyor gözümün önünde
Soran+1 yılEvet aynen herkes evlenecek diye bi kural yok
Soran+1 yılSen beni anlıyorsun
İstemiyorsan evlenme, annen ve babanın şikayeti bitmez ama yapacak bir şey yok
10 Yorumla
+1 yılevlenmek istemiyorsan sen de kimseyi dinlemeyeceksin. zorla degil ya
10 Yorumla
+1 yılBu konuda toplumda hadsizlik almış başını gidiyor
Evlen bekarlık nereye kadar
Evlenirsin çocuk yok mu
Çocuk olur kardeş yok mu
Ev alın ileri yaşta lazım olur
Biz ne zaman yaşayacağız30 Yorumla
+1 yılYaşın 50 de olsa doğru düzgün kişi çıkmadıktan sonra sen napıcaksın.
Ailende bir bakıma haklı ama sende biraz çaba sarfetmen lazım dörtdörtlük birini beklersen hiç gelmez beklentini azalt mutlu olabiliceğin birini bul yeter.20 Yorumla
+1 yılHerkes evlenecek bir kural yok tabiki de
Ama annen belki torununu görmek ister evlendiğini görmek ister Allah korusun her an ölum var ona torun getirmek çok buyuk hediye bence... 🖤21 Yorumla
Soran+1 yılEvlen diyorsun yani
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAileni kırma. Görüş istemezsen bahane bulursun mutlaka.
00 Yorumla
+1 yılAileleri anlamiyorum sanki evlilik olmadan hayat devam etmiyormuş gibi saniyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende 23 yaşındayım banada ee hani aday yok mu diyorlar 😅 yaş farketmeksizin bu baskılar bitmez anne tarafından
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılne bilek ya nolcağını evlenmek istemeyen sensin. ne yani kalkıpta evlen mi diyek ne diyek. sahi evlenmeme sebebin ne
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeme sebebim herkes evlenecek diye bi kural yoktur
Soran+1 yılAyrıca soruyu sormamın nedeni sizlerden yardım istemek
Cevap sahibi+1 yılverdiğin cvp fazlasıyla klişe. mesela özgürlüğüm kısıtlanacak mesela ekonomi ne bilim sevdiğim yok ondan gibi şeyler diyebilirdin hani. belki de evliliğe karşısın tamamen. yardıma gelince ailene çok kızamıyorum ama çok baskı da çok saçma tabi ki evlenmek zorunda değilsin ve beraber yaşıyorsanız bu değişmez bir de tek çocukmuşsun. aman soyumuz dvm etsin şeysi var
Soran+1 yılEvlenmesem maddi olarak kısıtlanacam ailem senle konuşmayız diyorlar
Ah bu aileler, evlenmek mecburiyetinde değilsin. Evlenip mutsuz olmak da var. Onlar konuşsun sen dinleme
33 Yorumla
Soran+1 yılBide annem çocuk gördü mü bana inat gidip öpüyor seviyor okşuyor sinyal veriyor torun istiyoruz diye
Soran+1 yılE yani
Evlenmek istemiyorsan tamam ama diğer türlü ortalık kız kaynıyor bul birini gitsin ama evlenmeden önce herşeye hazır olmak gerek malum ekonomi çok bozuk bir sürü masraf çıkacaktır
01 Yorumla
Soran+1 yılAh şu ekonomi
+1 yılDoğru kişiyi yorulana kadar arayacağım de geç olsun temiz olsun de 😊
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende de bu psikoloji var. Hiçbir cinse karşı his besleyemiyorum. Sonum rahibe teresa olacak😂
05 Yorumla
Soran+1 yılYaş kaç senin
Cevap sahibi+1 yıl23
Soran+1 yılDaha gençsin sen ilerde bu psikolojik sorun kalkar
Soran+1 yılKendini yeterli görmüyor olabilir misin derken
+1 yıl34 yaşında kelli felli adamsınız, bazı şeylerin zamanı gelmiş de geçiyor. Evlenmeyip ne yapacaksınız?
13 Yorumla
Soran+1 yılKelli felli mi kel olduğumu nerden çıkardın
- +1 yıl
Kellikle bir alakası yok, kelli felli derken olgun demeye çalıştım. Bu anlamda kullanıldığını daha önce duymadınız herhalde.
Soran+1 yılA hayır duymamıştım
+1 yılİstemiyorsan bunu zorlayamazlar. Sonuçta senin hayatın. İsterse evlatlıktan reddetsinler. Gerçi buradan konuşmak kolay tabi. Hassas konu biraz. Sen ne istiyorsan o.
00 Yorumla34 yasına kadar neden beklediğni bilemeyiz ki aile hep konuşur zaten herkes evlenmek zorunda da değil 🤷🏻♀️
07 Yorumla
Soran+1 yılE yani herkes evlenmek zorunda değil
Soran+1 yılEvet annem sütünüde helal etmedi
Soran+1 yıl😂 o parayla seni evlendirecem der
Soran+1 yılAilenin tek çocuğu ben olduğum için onu unutmuyor bana inat başka çocuk görünce kucağına alıyor öpüyor okşuyor gözümün önünde
O yaşa gelmedim benim de şu an da işe gir diye baskı var hep baskı bende sınava çalışacağım dedim şu an baskı yok ndndnd
00 Yorumla
+1 yılYani evlenme? Kendi hayatını kendi kazanmıyor musun
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle ailenin tek çocuğuyum torun istiyoruz diyorlar biraz baskıcılar
+1 yılYalnızlığa alışmışsın bence sende evlenmek istiyorsun ama ailenin baskı kurması seni geri itiyor
10 Yorumla
+1 yılhayat senin ailene istedi diye büyük adımlar atmak doğru değil.
10 Yorumlaboş ver takma kafana. ben yanlız yaşar , yanlız ölürüm de geç
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKeşke benimkiler de baskı yapsa ah ah yaş 24 oldu daha kız bulan yok bana ne ana ne baba gerçi iş yok bu halde evlenirsem 2 günde karı atar beni dışarı
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSana tavsiyem sen evlen gitsin evlilikten korkma be
Cevap sahibi+1 yılZor bırsey yok aksam skyon sabah iştesin budur
Hayat senin hayatın kafana göre canın nasıl istiyorsa devam et 😀
00 YorumlaEvden ayrıl, tek çare bu
31 Yorumla- +1 yıl
Benim çözümün başka oldu
Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. Ayrı eve çık koca adamsın
11 Yorumla
Soran+1 yılAyrı eve çıksamda yine bu baskı sürecek
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Sen istemiyor musun evliliği.
11 Yorumla
Soran+1 yılHayır
+1 yılNeden evlenmek istemiyorsun ki?🙄
11 Yorumla
Soran+1 yılHerkes evlenecek diye bi kural yoktur
- Aile & Toplum konusunda 514 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmek zorunda değilsin. Kimsede zorlayamaz.
02 Yorumla
Soran+1 yılKimse zorlayamaz evet ama annemi kırmak istemiyorum
- +1 yıl
O zman evlen üç ay sonra bosanirsin mutsuz olunca
Çok saçma bence bu baskı ama karar senin kararın.
01 Yorumla
Soran+1 yılAnnemi kırmak istemiyorum sadece
Ben evlendim boşandım bı dal geçmiş olsun alırım
06 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah nafaka belası falan yoktur
Soran+1 yılGüzel güzel
Soran+1 yılNe kadar süre evli kaldın
Soran+1 yılÇocuk falan
Onlardan uzak dur. Kendi odanda yaşa sadece
02 Yorumla
Soran+1 yılAnnem evlenmezsen evladım değilsin diyor babam hergün küfrediyor aile sonuçta nasıl uzak duracam
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmek istememenin bir nedeni var mı?
026 Yorumla
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Bi kusurun falan mı var
Soran+1 yılHayır yok
- +1 yıl
Normal hayatın nasıl arkadaş çeveren kız arkadaşın var mı…vs
Soran+1 yılEvet var
- +1 yıl
Eee ozaman?
Soran+1 yılNe ee si pardon
- +1 yıl
Kız arkadaşın var mı
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Peki onunla evlenmeyi düşünmüyor musun
Soran+1 yılHayır düşünmüyorum
- +1 yıl
Birlikte oluyorsunuz ozaman bu yüzden gerek duymuyorsunuz diye düşünüyorum 🤔
- +1 yıl
Ailenin tanıdığı değer verdiği biriyle konuş onlarla güzel bir dille konuşsun onlarla
Soran+1 yılEvet oluyoruz evlilikte biraz saçma geliyor
Soran+1 yılAilem kimsenin sözüyle hareket etmezler
- +1 yıl
En başından anladım ne istemediğini ama evlilik dışı birliktelik bana göre yanlış benim görüşüm, bi süreliğine evden ayrıl ya da elinden geldikçe gözükme kendilerine
Soran+1 yılEvlilik dışı birliktelik niye yanlış
- +1 yıl
Birliktelik bir sorumluluktur ve dinen caiz değildir
- +1 yıl
Ya saçma sapan konuşmayın neden yanlış olsun yanlış olduğuna ilişkiyi yaşayan 2 kişi karar verir siz değil
Soran+1 yılDinen caiz olmadığını biliyorum ama öyle sürekli birlikte olmuyoruz
Soran+1 yıl@depresifveüzgünbayan dinen yanlış diyor
- +1 yıl
Ha bir kere ha on hiç farketmiyor ikinizde birinizle evlenemezsiniz kıyamete kadar birbirinize haram olarak kalacaksınız, peki bunu biliyor muydun
Soran+1 yılEvet biliyordum
- +1 yıl
Bence tövbe edip evlenin daha fazla günaha girmeyin, ama yinede siz bilirsiniz. uzattığım içinde kusura bakmayın lütfen
Soran+1 yılYa işte kendimize engel olamıyoruz
Soran+1 yılA yok ne kusuru
- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenme evlilik ne alaka
03 Yorumla
Soran+1 yılE yani herkes evlenecek diye bi kural yok
Soran+1 yılBide annem çocuk gördü mü bana inat gidip öpüyor seviyor okşuyor sinyal veriyor torun istiyoruz diye
- +1 yıl
Annen baban seviyorsun saygı duyuyorsun oldukça normal ama senin hayatına belli bir yere kadar müdahale edebilirler yani daha fazlası değil eğer istemiyorsan evlilik yapmak zorunda değilsin çocuk yapmak zorunda değilsin bunlar çünkü senin hayatını etkileyecek şeyler sadece onların istemesi ile olacak şeyler değil ben de mesela evlilik yapmayı ya da çocuk yapmayı düşünmüyorum açık ve net
Aile & Toplum konusunda 602 cevap paylaştı. Evden ayrıl numaranı değiştir
10 Yorumla- Devamını Gör (35)
Devamını Gör(80)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 34 yaşındayım, ailem evlenmem için baskı yapıyor. Ne olacak böyle?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer