Herkese mesafeli olup soğuk durup onların davrandığı gibi mi davranmalıyım?

Hep guler yuzluydum mesela beni buyuten bi kadın var annemin teyzesi cicanne diyorum ona. Cok severim onlar cagirdi beni baska sehirdeler. Geldim. Surekli yardım ediyorum torunları var cok severim onları kendi cocugum gibi. Fakat ezildigimi hissediyorum hep. onun oglu var onla büyüdüm nerdeyse bugun cok hafif bi kapi carpti elimin ayarsizligi hemen cikip bagirmaya basladi oglu annesi de gelip biraz yavaş dedi gitti. Iyi niyetimin suistimal edilip istedikleri gibi bagirabildiklerini düşünüyorum. Iste torunlarinin annesi de geldi gecen gun "Bak seni kucukken bize niye getirdin bunu derlermiş ama torunlarını hemen alıyorlar evlerine" dedi. Sok oldum beni seven bi kadındı. Karışık evet ama icimi dokmek istedim.
Herkese mesafeli olup soğuk durup onların davrandığı gibi mi davranmalıyım?
Cevapla