Sürekli insanlara acaba soğuk mu davrandım diye düşünüyorum?

Ben insanlara güzel yüzlü sıcakkanlı olmaya çalışırım hep ama yazarken sanki soğuk yazıyormuşum gibi duruyor. Ehliyet hocamla mesajlarımızı okudum şimdi yani randevu falan yapılacaksa ben yazıyordum o yazıyordu falan adam o kadar canayakın samimi yazmış ben soğuk mu yazmışım acaba diye düşünüp duruyorum. Şimdi bu sadece bir örnek ama hep böyleyim. Biriyle iletişimdeyim yüzyüze gittikten sonra acaba soğuk mu davrandım diye düşünüyorum
Sürekli insanlara acaba soğuk mu davrandım diye düşünüyorum?
Cevapla