İnsanlara karşı istemeden soğuk davranıyorum?

yani elimde olan bir şey değil diğerleri gibi yapmacık sahte davranmayı istemediğim için kimseye karşı cana yakın olamıyorum hep bir soğukluk ve çekimserlik içindeyim, biriyle konuşurken genelde ne kadar soğuk davranıyorsun diyorlar ama bu elimde olan bir şey değil neden böyle?
İnsanlara karşı istemeden soğuk davranıyorum?
Cevapla