Evde temizlik yemek yapıyorum kitap okuyorum, arkadaşlarımla parkta oturup konuşuyoruz araba pratiği yapıyorum sıkıcı mıyım?

İyi geceler ben evi seven biriyim yani temizlik yemek yapıyorum kitap okuyorum yabancı dilimi geliştirmeye çalışıyorum dışarıya çıkarsam markete gidiyorum çocukluktan beri arkadaşım olan kişilerle parkta çekirdek kola yapıyoruz erkek kardeşim araba kullanma pratiği yaptırıyor. Üniversite okudum ama derslerime çalıştım kirada oturduğum eve zarar vermeyip, çalıştığım lokantada da emeğimle kimsenin hakkını girmemeye çalıştım. Benim hayatım çok mu sıkıcı?

Evde temizlik yemek yapıyorum kitap okuyorum, arkadaşlarımla parkta oturup konuşuyoruz araba pratiği yapıyorum sıkıcı mıyım?
Cevapla