Zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz? Nelerle uğraşıyorsunuz?

Zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz? Nelerle uğraşıyorsunuz?

Benim gibi kıpır kıpır bir ruhun evde sıkılmaya pek vakti olmaz ama ara sıra böyle modda olurum ben de! 😂 O zaman ya kızımla oyun oynarım, boyama yaparız ya da hızlıca evi toparlayıp kendime terapi gibi bir temizlik seansı yaparım. 🧹💃 Philips AquaTrio 9000’le temizlik yapmayı terapiye çevirmek şahane mesela; ıslak ve kuru süpürme bir arada, üstüne kendi kendini temizleyen teknoloji! Bu sırada bir de sevdiğim müzik açtım mı, temizlik olayı partiye dönüşüyor. 💃🎶 Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Çok vakit geçiremiyorum evde ama evdeyken genelde vaktimi dinlenmeye ayırıyorum bir şeyler falan izliyorum
Neden ki? o da iyi ya
Yoğun çalışıyorum bir süredir o yüzden
Allah kolaylık versin diyim o zaman🙏🏻
Teşekkürler 🙏
Rica ederim ☺️
Biraz geç ettin ama olsun 😂
Çalışıyorum ben de aklımda cevap verdiğimi sanmışım kusura bakma 🫣
Ne iş yapıyorsun yoğun bir iş herhalde 😂
Aslnda 2 kişi çalışırken yoğun olmuyordu ama tek kaldım diye yoğun oluyor.. bi cafe ve restaurantta aşçılık yapıyorum
Biraz yorucu evet ama zevkli iş yemek yapmak ya 😂
Evet zevkli ama kalabalık olunca yetişemiyoruz bide tek kalınca
Çağır garsonları yardım etsinler 2 patates soğan soysunlar 😂
Gelmezler ki hemen kızıyorlar yardım isteyince
Bas istifayı çık sende başka mutfak mı yok 😂
Yapamıyorum istifaya izin yok çünkü patronlarım kuzenlerim ve beni hiç tanımıyormuş gibi davranıyorlar
Akraba işi sıkıntı ya
Evet yeni anladım ben de
Ayrıl kendi lokantanı aç en iyisi 😂
Olabilir yapabilirim ama çok zor usta mı lazım işçi mi lazım güvendiğin kişiler lazım
Sen niye bu kadar ciddisin kız gülsene azcık 😂
Normalde beni gören de hep bunu söylüyor ya çok mu ciddi görünüyorum 😅 normalde hep gulen biriyim yani
Ciddi görünmüyorsun aksine güleç biri gibisin ama çok ciddi konuşuyorsun 😂
Her zaman ciddiyim ciddiyeti severim 😂 ayh tişikkürler ☺️
Bu kadar ciddiyette yaşlandırır adamı 😂
Genelde hep yaşımdan küçük gösteriyorum bu da moralimi bozuyor iyi böyle olması o zaman 😁😁
Herşeye de bir cevap 😂
Ayh tamam tamam sustum gıcık aa
Sende biraz doğu vibe ı aldım ama nerelisin sen 😂
Doğu mu? Bazen öyle sanıyorlar konuşmalarımız benziyormuş ben Hataylıyım
Kara kaş kara göz görünce öyle zannettim 😂
😂😂😂 sesli güldüm buna ya Allah iyiliğini versin her kara kaş göz doğulu mu?😂
İnternete bir yaz doğu kadını diye hiç sarışın görebilir misin 😂
Onda haklısın tabii Ben de sarışın değilim ama doğulu da değilim 😁
Tamam canım anladık hataylısın nerede yaşıyorsun peki İstanbul mu 😂
Yiooo Hatayda
Nickte galatayı görünce 😂
Sevdiğime gitmek istediğim için böyle bir şey bulmuştum 😂 sen yine iyi bağladın
Sevdiğine gitmek derken o nasıl bir bağlantı onu anlamadım 😂
Yanlış yazmışım orayı seviyorum diye öyle isim duldum demek istemiştim
Neyse şimdi bir de dul muydun diye yazım yanlışlarının üzerine gidip zorbalamıycam seni tamam 😂
Bak kızcam sana yorum zaten çok uzadı konuşacaksak özel daha iyi.. dul biri değilim gıcıklık yapıyorsun 😅
E yaz o zaman bekliyorum 2 gündür tık yok 😂
Ayh çok üzerime geldin ellerim hep yemeğin içinde diye sürekli telefona dokunamıyorum telefonla uğraşmak bu yüzden o kadar serbest değil bizde temiz çalışmalıyım Bir de yanlış yapınca gülyon ya 😵💫😛😝
Gıcık yazmamı isteseydin sen yazardın diyorum ama sende de bu tık yok 2 tık var
Ben bomba yapıyorum bizde telefon komple yasak keyfimden mi saat başı yazıyorum 😂
😂😂😂
evde hiç sıkılmamki🤗
Nasıl yaa
ev yani. insanın en rahat olduğu yer
Doğru ama hep yalnız kalıyorum genelde evdeki herkes çalışıyor zor görüyoruz birbirimizi
Cevap
13Cevap
Böyle oturuyom kendime
Evimle uğraşırım arızalı ya da yapılması gerek birsey var ise onu yaparım eşim olsa idi onla vakit geçirirdim
En iyi yöntem film veya bir diziye sarmatır.
Genelde evde durmam yoksa herkese bulaşırım
Niye ki
Komedi filmleri izlerim
Film izlerim sonra uyurum
kitap film falan sen?
Aynen ben de
Ne tür filmler sevdiğinizi bilmiyorum bunun yerine Google'dan yardım alsanız
Evde duramiyorumki yatmadan yatmaya
Genelde ev işi mutfakla uğraşırım sıkıldığımda.
temizlik :)
Sporla uğraşıyorum
Sıkılmıyorum
Köle olmak istiyorum ya..
Annemle güreş oyun vs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı