Evde durup yemek, temizlik yapmayı seviyorum bu yaşam tarzı sıkıcı mı?

Merhaba ben ailemin yanında üniversite okuyorum hayalim okulu iyi dereceyle bitirip yüksek lisans yapmak. Evde durmayı yemek, temizlik yapmayı seviyorum. Arkadaşlarımı evde ağırlamayı onlar için bir şeyler hazırlamayı seviyorum. Geçen gün arkadaşım bu yaşam tarzı çok sıkıcı bence dedi bende bilmem güzel geliyor bana dedim. Sizce böyle yaşamak sıkıcı mı?
Evde durup yemek, temizlik yapmayı seviyorum bu yaşam tarzı sıkıcı mı?
Cevapla