Güncellemeler
+1 yıl
daha önce neden mecburiydi? ve eger soyadini almazsa kari koca olduklarını anlamak zor olmaz mi?
resmi nikahta eşin soyadını almak zorunlu mu?
Mecburi değil istersen kendi soyadını kullanmaya devam edebilirsin. Ama kadınlar evli olduklarını eşinin soyadını da kendilerininkinin yanına alarak göstermeyi daha çok seviyorlar.
Cevap
5Cevap
Suanki kanuna göre mecburi değil
şu an öyle zorundalık yok
2 soyadını aynı anda kullanabiliyon
Zorunlu değil
değil diye biliyorum
Zorunlu değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?