Evlenme sürecinde olanlar veya olmayanlar, eşinizin soyadını alır mısınız?

Biliyorsunuz kadınların eşlerinin soyadını alma zorunluluğu ortadan kalktı. Peki siz yine de eşinizin soyadını alır mısınız? Alacak mısınız? Ve erkekler bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Bence gayet güzel bir karar. Kadın isterse alsın onu da yadırgamıyorum ama evli olduğunu belirtmek soyadla mı oluyor? Bence değil.

Güncellemeler
+1 yıl
Bakıyorum da yeni nesil erkeklerin de eskilerden farkı yok. Yazık
Evlenme sürecinde olanlar veya olmayanlar, eşinizin soyadını alır mısınız?
Cevapla