Twitter'da gördüm çok duygulandım. Bir arkadaş paylaşmış, BABAM BENİ KABUL ETTİ! diye.
BABAM BENİ KABUL ETTİ
— cansın 🏳️⚧️ (@cansinwayne) July 28, 2022
Çok zordur eminim ama hiçbir şey evlattan kıymetli değil. Tebrik ederim ben o babayı.
Twitter'da gördüm çok duygulandım. Bir arkadaş paylaşmış, BABAM BENİ KABUL ETTİ! diye.
BABAM BENİ KABUL ETTİ
— cansın 🏳️⚧️ (@cansinwayne) July 28, 2022
Çok zordur eminim ama hiçbir şey evlattan kıymetli değil. Tebrik ederim ben o babayı.
Ay onun o anki mutluluğu... Ne güzel. Ama ben bu olayın olmaması için elimden geleni yaparım. Eğer ortada böyle bi sorun varsa da sorunu kaldırmaya çalışırım.
Ben evladımı reddetmem ya. Ne olmuş trans ise falan? Hayatını o seçmedi ya. Hiçbirimiz hayatımızı seçmedik, kabul etmek insana verilmiş en büyük lütuf ve meziyettir
Cevap
30Cevap
Tabi ki kabul ederdim ve yanında olurdum
Cocuk sahibi degilim, ama cocuk yasda giriseydim buna, simdi benimde ergen cocugum olurmus:) neyse, cocuk benim, ben yetisdirdim, düsünce, fikirlerine ve egimlerine karsi saygi duyardim. El degil bu, 9 ay karninda tasi büyüt, bunun farkindaliyla cocuk sahibi olmak gerek. Sonuc ne olursa olsun, bu bireyin var olma sebepi sensin ve silme gibi hakkin yok, her türlü kabulumdur.
Allah ve resulünün lanetlediği bir kişiliği ne kabul ederim ne saygı duyarım. kişinin kendi özgür iradesi var. kim demiş git lgbt li ol diye. Azgınlıktan ne yapacaklarını şaşırmış bir güruh var, sonra kalkıp kaderimiz böyleymiş diyorlar. insan biraz kendine hakim olmalı, nefsine söz geçirmeli.
Eşcinsellik bir sapıklıktır.! Normal değildir, normalleştirilemez. Lut kavmi helak olmuştur bu sebepten dolayı. Asla kabul etmiyorum. Bu sapıklığın içinde olanları da tövbeye davet ediyorum.
Etmem çünkü çoğu özenti ve popüler kültürün iti olmuş resmen. Ama hormon testi yaptırırdım.
Kabul etmezdim en iyi hastanelerde tedavi ettirirdim
Ederdim toplum olarak hala bazı şeyleri aşamamak üzücü
Bazı şeyleri sirf benim kabul etmemle olacak şeyler degil köyde bunun oglu g*ten veriyor dese ne diyecegiz kimsenin yuzune bile bakamayız umarım oyle bişey yaşamam ya
Ederim canim oğlum yani her şekilde destek olurum gayler eğlenceli oluyor ama genede kendi cinsine yönelimi daha iyi tabi
Kim bilir o babanın içinde ne fırtınalar kopuyordur ama baba işte. Dayanamamış...
Beni böyle kabul etmiyor valla cinsiyet degistirsem napar kim bilir ne babalar var be
Etmezdim evlatliktan redederim Allah korusun Allah muhafaza eylesin oyle seylerden
Kesinlikle kabul ederim. Nasıl mutlu olacaksa öyle yaşasın.
tövbe ya düşüncesi kötü.
buyuk konusmamak gerek hayat bu.
Kararina tabiki saygi duyarım kimsenin de bisey demesine izin vermem müsade etmem ☺
Toplumda yaşamıyor olsaydık Kimse için önemli bir durum olmayacaktı
Tabii kabul ederim, her zaman yanında olurum.
Tabi ki kabul ederim. Lgbt destekliyorum. Bu arada ben de aşırı duygulandım.
Ederdim hayata bir kere geliyor nasil olmak istiyorsa öyle olsun herkesin kendi hayati
Benim evladım sonuçta. Onun hayatına karışamam. Tabikide kabul ederim❤Seve seve
Gay/bisex sonuna kadar kabul
Trans hayır
Konu trans erkek olunca herkes kabul etmiş. Trans kadın olsa kimse kabul etmezdi ve hakaretler ederlerdi.
Benim ailem de kabul etti suanda evraklarla uğraşıyorlar Avrupa’ya taşınmamız lazım olduğunu geçiş süreci ve kimlik konusunda daha iyi olduğunu söylediler 2 ay önce hormon tedavisi başlattık o kadar mutluyum ki iki kelime ile anlatılamaz!!!
Translar olarak çok zor şeyler yaşıyoruz. Çocuğum böyle olsa üzülürdüm ama her zaman destekçisi olurdum.
Allah kabul etmiyor ben etsem ne olur etmesem ne olur
Ayakta alkışlıyorum seni 👍
Ederim diyenlerin çoğunluğu kadın
Etmem diyenlerin çoğunluğu erkek
Annelik böyle bir şey olsa gerek...
Ederdim galiba ya sonuçta onun elinde olan bir şey değil
Çocuk benim çocuğum tabi ki de kabul ederdim onu ben doğurdum ben büyüttüm
saygı duyan birisi olarak trans bir oğlum olmasını istemezdim dost gibi oğlum olsun isterdim ama tabi ki trans olsa karışmazdım kimse de karışamaz zaten hakkı yok.
Ederim onun hormonsal bir şey sonuçta onu suçlayamam
O Boyle olmasını istemediki onun bir sucu yok tabikide kabuk ederim
Sokağa atardım baba olsaydım
Öldürmek için kabul etmemiştir umarım
Büyük konuşmak istemiyorum Allah korusun
what do you say
Zor bir durum
Düşündüm de...
Evladımdan önemli olmaz. Kabul ederim.
ederim karakteri düzgün olsun ahlaklı olsun daha ne isterim gerisi onun mutluluğu
Elbette kabul ederim💛
aga çok kötü mk ya
Babasının bir kızı oldu artık
Kabul ederim evlat sonucta
Etmem evlatlıktan ret ederim
tabiki etmem popüler kültür kölesi bunlar
Boğarak öldürürüm
Evet kabul ederdim kendi kararı
Kabul edemem.
Etmem
Etmem
Hayır
Ederim
Kabul ederim
Evlat yapacak bişey yok
Etmem.
Etmem
Bilmiyorum...
Bir zamanlar aynaya bakarak "Neden erkek değilim?" diye ağladığımı bilirim.
Fakat bir gün kendimi olduğum gibi kabul ettim ve kadın olduğum için gurur duymaya başladım.
Asla ameliyat falan olmam çünkü hiçbir zaman gerçek bir erkek olamayacağım.
Acılı ameliyatlar geçirip ve ömür boyu hormon ilacı kullanmak istemiyorum.
Hayır
Bunun tedavisi yokmu
Hayırlı uğurlu olsun
Nereye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?