Güncellemeler
+1 yıl
Bulaştım bile
Çok merak ediyorum nasıl bir şey olduğunu. Aynı zamanda sarhoş olunca insanlar unutuyormuş ne yaşadıklarını falan o yüzden çok istiyorum denemeyi. Ne yapicam ben tehlikeli bir şey bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence bulaşma... unutmuyorsun hatırlamıyosun..3 gün sonra hatırlıyor sun... mesela dün ben 13 tane bira içtim hala kafam ağrıyor
Güvendiğin bi insanın yanında az miktarda alarak deneyebilirsin
çok içmen lazım o unutma olayı için
Ne ictin peki. Kafan nasıl oldu
Bremen bira içtim. Tadı b*k gibi 4-5 yudum içtikten sonra camdan aşağı attım. Dayanılacak gibi değil ne kokusu ne tadı. Ama cidden o 5 yudum bile beni etkiledi sanki. Kafam gidip gelmedi ama aşırı halsizlestim ayağa kalkacak halim yoktu. Allah korusun biri t*cavuz etmeye kalksa kendimi savunamam.
İlk içipte tadı negüzelmiş diyen olmamıştır bence ama içince kafası güzel olnca yani
eğlenmek mutlu olmak daha kolay
cok cok içince ise insan ayağa kalmıyor sikte durduramz ama bir kaç yudum ile bunun olması çok şaşırtıcı
alkole cok dayanıksızmışsın demekki
Bilmiyorum benim ictigim belki bir su bardağı etmez. Ama çok halsizlestim. Ben sürekli 4-5te uyuyan bir insanım. Dün 2ye kadar anca dayanabildim. Çok halsizdim. Kolumu bile kaldıramadım
Alkol içmek zorunda değilsin zaten bir koyıp olmamış senin için
ama ben seviyorum içmeyi :)
bir kaç kadeh içince ayrı bir mutlu oluyrum
Ya şöyle tadı güzel olan bir şey yok mu? Yani meyve aromalı falan. Çünkü bunlar icilmiyor tadı b*k gibi.
Bir tane adam dediki capy portakal suyunu votkaya karıştırıp iç. Güzel oluyor dedi
İlk içişte hiç bir alkolün tadını beğenmeyeceksindir
ama içe içe o tada alışırsın . o datı keşvedersin ondan sonra güzel gelir
ama ilk içişte de güzel olsun istiyorsan
asitli bir içicek ile
kola ya da schweppes olabilir
kaliteli bir votkayı absolut ya da smirnoff u karıştırıp içebilirsin
Kolayı bol votkayı çok az koyarak bu tada alışabilirsin
zaten ilk içişin olacağı için çok az içsende kafanı yapar bence alkol
Birde acık alanda içmeye çalış ozaman sarhoş etmez ama kafasını daha iyi anlarsın
Birde içtin ve kafan güzel oldu diyelim
nekadar güzelmiş diyebilirsin
daha fazla içeyim daha da güzel olsun deme
çok içince tam tersi oluyor
kusarsın başın ağrır düşer bayılırsın
az içeyi başardığında alkol güzel yoksa hiç içme
Tamam teşekkürler
Rica ederim
içersen yazarmısın :D
Tamam olur yazarım sana
Afiyet olsun :)
Anlık duygu tartıriyor zamanla istiyorsun yeniden de gene de merakım bitsin istiyorsan ağır olmuycak şeylerden dene
bu konuyu alkol içerken konuşabiliriz :d
Yani nasıl bir şey. Duyduğuma göre tadı b*k gibi. Rakının kokusunu almıştım daha önce çok da güzel değildi
yoo gayet güzel.
Bu kadar büyütülecek bişe değil
Merak etmekten vazgececeksin
İçme?
İşte sorun burada ya merak ediyorum tadını içme k istiyroum
bir kere tattın diye alkolik olmazsın bak o zaman
bulas gitsin
Hicmi icmedin
Hic