Kızlar olarak bi yere giderken veya kiyafetimize ne giyecegimize bile ailemizin insanlarin karişmasi hazmedemiyorum bu baskiyı?

Arkadaşlar çok üzülüyorum bu ülkenin haline o kadar cok toplum baskisi var ki uzerimizde ozellikelr biz kızlar adına sunu farkettim erkek arkadaşlarım ya da cevremde gordugum erkekler istedigi zamn istedigi saatte her yere gidebiliyolar ama ben mesela babamda izin alicam oni on defa sorguluycak falan ne yani bu biz kendimizi koruyamicak miyiz ya da daha dogrusu onlar bunu yaparsak cinsiyetciligi orataya cikiyo sonucuda kadin gucsuz erkek güclu cinayetler vs vs cok kafama takiliyo yani ben özgur olmak istiyorum

Kızlar olarak bi yere giderken veya kiyafetimize ne giyecegimize bile ailemizin insanlarin karişmasi hazmedemiyorum bu baskiyı?
Cevapla